- Kategorie:
- 0 - 50.458
- 100 - 200.99
- 200 >.14
- 2008.0
- 2009.92
- 2010.109
- 2011.169
- 2012.207
- 2013.91
- 50 - 100.185
- Flow.3
- Geocaching.20
- Maraton szosowy.5
- Podjazdy.12
- Samotnie.123
- Szosa.391
- Teren.246
- Trenażer.61
- Wirtualny przeciwnik.8
- Wycieczka.34
- Wycieczka kilkudniowa.7
Po pracy - szosa (nowa pętla LBK - Darżyno - LBK)
Dziś miałem jechać spokojnie, jednak z każdym kilometrem jechało mi się coraz lepiej więc tempo wzrosło. Jutro mam zamiar znów założyć lemondke
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,38km - 12:45 (tempo 1:44; avg 34,7km/h; cad 94; avg140/max152)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,05km - 19:04 (tempo 1:54; avg 31,5km/h; cad 87; avg143/max164)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,60km - 46:41 (tempo 1:49; avg 32,9km/h; cad 86; avg139/max163)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,01km - 14:43 (tempo 1:28; avg 40,06km/h; cad 97; avg160/max176)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,39km - 12:06 (tempo 1:38; avg 36,3km/h; cad 97; avg157/max168)
CAŁOŚĆ
60,43km - 01:45:20 (tempo 1:45; avg 34,4km/h; cad 89; avg144/max176)
Jeszcze 336km :)
Temperatura:18.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:295 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,38km - 12:45 (tempo 1:44; avg 34,7km/h; cad 94; avg140/max152)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,05km - 19:04 (tempo 1:54; avg 31,5km/h; cad 87; avg143/max164)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,60km - 46:41 (tempo 1:49; avg 32,9km/h; cad 86; avg139/max163)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,01km - 14:43 (tempo 1:28; avg 40,06km/h; cad 97; avg160/max176)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,39km - 12:06 (tempo 1:38; avg 36,3km/h; cad 97; avg157/max168)
CAŁOŚĆ
60,43km - 01:45:20 (tempo 1:45; avg 34,4km/h; cad 89; avg144/max176)
Jeszcze 336km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
64.06 km (0.00 km teren), Czas: 01:53 h, Avg:34.01 km/h,
Prędkość maks: 55.80 km/hTemperatura:18.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:295 m
K o m e n t a r z e
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj