- Kategorie:
- 0 - 50.458
- 100 - 200.99
- 200 >.14
- 2008.0
- 2009.92
- 2010.109
- 2011.169
- 2012.207
- 2013.91
- 50 - 100.185
- Flow.3
- Geocaching.20
- Maraton szosowy.5
- Podjazdy.12
- Samotnie.123
- Szosa.391
- Teren.246
- Trenażer.61
- Wirtualny przeciwnik.8
- Wycieczka.34
- Wycieczka kilkudniowa.7
Wpisy archiwalne w miesiącu
Czerwiec, 2012
Dystans całkowity: | 1584.87 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 50:00 |
Średnia prędkość: | 31.70 km/h |
Maksymalna prędkość: | 70.90 km/h |
Suma podjazdów: | 7887 m |
Maks. tętno maksymalne: | 195 (100 %) |
Maks. tętno średnie: | 158 (81 %) |
Suma kalorii: | 54777 kcal |
Liczba aktywności: | 21 |
Średnio na aktywność: | 75.47 km i 2h 22m |
Więcej statystyk |
Po pracy - szosa (nowa pętla LBK - Darżyno - LBK)
Po pracy pojechałem nową rundkę przez Darżyno
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,42km - 11:59 (tempo 1:37; avg 36,5km/h; cad 92; avg148/max164)
II odcinek [skręt - skręt Mikorowo]
7,87km - 13:57 (tempo 1:46; avg 33,8km/h; cad 85; avg157/max176)
III odcinek pętla [skręt Mikorowo - Darżyno - skęt Mikorowo]
25,64km - 45:44 (tempo 1:47; avg 33,6km/h; cad 82; avg155/max182)
IV odcinek [skręt na Mikorowo - skręt Unieszyno]
7,86km - 12:17 (tempo 1:34; avg 38km/h; cad 94; avg150/max161)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,42km - 12:08 (tempo 1:38; avg 36,4km/h; cad 93; avg159/max167)
CAŁOŚĆ
56,20km - 01:36:07 (tempo 1:43; avg 35,1km/h; cad 86; avg154/max182)
Temperatura:28.0, HR max:182 ( 93%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:262 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,42km - 11:59 (tempo 1:37; avg 36,5km/h; cad 92; avg148/max164)
II odcinek [skręt - skręt Mikorowo]
7,87km - 13:57 (tempo 1:46; avg 33,8km/h; cad 85; avg157/max176)
III odcinek pętla [skręt Mikorowo - Darżyno - skęt Mikorowo]
25,64km - 45:44 (tempo 1:47; avg 33,6km/h; cad 82; avg155/max182)
IV odcinek [skręt na Mikorowo - skręt Unieszyno]
7,86km - 12:17 (tempo 1:34; avg 38km/h; cad 94; avg150/max161)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,42km - 12:08 (tempo 1:38; avg 36,4km/h; cad 93; avg159/max167)
CAŁOŚĆ
56,20km - 01:36:07 (tempo 1:43; avg 35,1km/h; cad 86; avg154/max182)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
60.00 km (0.00 km teren), Czas: 01:44 h, Avg:34.62 km/h,
Prędkość maks: 53.60 km/hTemperatura:28.0, HR max:182 ( 93%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:262 m
XXI Maraton Ekologiczny im. T. Hopfera + rundka przez Wargowo
Dziś odbył się po raz 21 Maraton Ekologiczny im. T. Hopfera. Jak co roku przed biegaczami wystartowali kolarze.
Pogoda do jazdy byłaby idealna gdyby jednak troszkę mniej wiało a tak większość trasy jechaliśmy pod wiatr.
Co do jazdy jechało mi się bardzo dobrze, czas przejazdu miałem taki sam jak w ubiegłym roku czyli 1:14 :) ciekawa sprawa, ale tak naprawdę czas mógłby być lepszy ale praktycznie od Nowej Wsi we dwójkę z Andrzejem jechaliśmy już bardzo spokojnie i na metę wjechaliśmy razem :)
Po maratonie by wykorzystać pogodę pojechałem jeszcze nową pętlę przez Wargowo i Darżyno także stówka przejechana :)
Temperatura:22.0, HR max:195 (100%), HR avg:158 ( 81%), W pionie:369 m
Pogoda do jazdy byłaby idealna gdyby jednak troszkę mniej wiało a tak większość trasy jechaliśmy pod wiatr.
Co do jazdy jechało mi się bardzo dobrze, czas przejazdu miałem taki sam jak w ubiegłym roku czyli 1:14 :) ciekawa sprawa, ale tak naprawdę czas mógłby być lepszy ale praktycznie od Nowej Wsi we dwójkę z Andrzejem jechaliśmy już bardzo spokojnie i na metę wjechaliśmy razem :)
Po maratonie by wykorzystać pogodę pojechałem jeszcze nową pętlę przez Wargowo i Darżyno także stówka przejechana :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
106.30 km (0.00 km teren), Czas: 03:13 h, Avg:33.05 km/h,
Prędkość maks: 57.90 km/hTemperatura:22.0, HR max:195 (100%), HR avg:158 ( 81%), W pionie:369 m
Po pracy - szosa (trasa maratonu Hopfera)
Po pracy wspólnie z Markiem objechaliśmy w spokojnym tempie trasę maratonu.
Temperatura:24.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:321 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
56.58 km (0.00 km teren), Czas: 01:52 h, Avg:30.31 km/h,
Prędkość maks: 60.60 km/hTemperatura:24.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:321 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po prawie tygodniowej przerwie (o 18-tej mecze euro więc zamiast na rower trzeba było oglądać:) wybrałem się na rower. Pojechałem pętle przez Unieszyno
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 11:55 (tempo 1:36; avg 37,5km/h; cad 95; avg158/max170)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 33:05 (tempo 1:51; avg 32,4km/h; cad 77; avg156/max179)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 13:11 (tempo 2:13; avg 27,1km/h; cad 65; avg158/max177)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,39km - 7,09 (tempo 1:20; avg 44,7km/h; cad 87; avg149/max165)
CAŁOŚĆ
36,91km - 01:06:02 (tempo 1:47; avg 33,5km/h; cad 78; avg156/max179)
Nie jechałem na maxa a czas wyszedł nawet nawet, co prawda czas miewałem już lepszy o prawie 2 minuty ale z jazdy jestem zadowolony.
Przy okazji była to moja pierwsza jazda na nowym siodle. Trochę zaszalałem i wymieniłem moje Selle Italia SLR (pękł stelaż) na Fizik Kurve Snake. Jak na razie po pierwszej jeździe jest bardzo zadowolony :)
Temperatura:18.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:154 ( 78%), W pionie:365 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 11:55 (tempo 1:36; avg 37,5km/h; cad 95; avg158/max170)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 33:05 (tempo 1:51; avg 32,4km/h; cad 77; avg156/max179)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 13:11 (tempo 2:13; avg 27,1km/h; cad 65; avg158/max177)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,39km - 7,09 (tempo 1:20; avg 44,7km/h; cad 87; avg149/max165)
CAŁOŚĆ
36,91km - 01:06:02 (tempo 1:47; avg 33,5km/h; cad 78; avg156/max179)
Nie jechałem na maxa a czas wyszedł nawet nawet, co prawda czas miewałem już lepszy o prawie 2 minuty ale z jazdy jestem zadowolony.
Przy okazji była to moja pierwsza jazda na nowym siodle. Trochę zaszalałem i wymieniłem moje Selle Italia SLR (pękł stelaż) na Fizik Kurve Snake. Jak na razie po pierwszej jeździe jest bardzo zadowolony :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.77 km (0.00 km teren), Czas: 01:17 h, Avg:33.33 km/h,
Prędkość maks: 62.20 km/hTemperatura:18.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:154 ( 78%), W pionie:365 m
LBK - Główczyce - Smołdzino - Lubuczewo - LBK
Jak co tydzień o 9-tej ruszyliśmy na trening. Na początku chcieliśmy pojechać 2 kółka maratonu Hopfera w końcu jednak postanowiliśmy pojechać gdzie indziej. Jako cel dzisiejszej jazdy obraliśmy Smołdzino, jednak nie był to typowy trening tylko jazda rozpoznawcza nowych terenów:)
Temperatura:20.0, HR max:178 ( 91%), HR avg:126 ( 64%), W pionie:511 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
150.70 km (0.00 km teren), Czas: 05:06 h, Avg:29.55 km/h,
Prędkość maks: 47.90 km/hTemperatura:20.0, HR max:178 ( 91%), HR avg:126 ( 64%), W pionie:511 m
LBK - Gniewino - LBK
Jako że dziś dzień wolny więc o 9-tej wybraliśmy się na mały trening a w sumie na jazdę rekreacyjną bo pojechaliśmy do Gniewina podpatrzeć Hiszpanów.
Niestety z podpatrywania Hiszpanów nic nie wyszło bo dzisiejszy trening został odwołany objechaliśmy więc kompleks i ruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
Jak na taką rekreacyjną jazdę to tempo było nawet nawet:)
Temperatura:15.0, HR max:172 ( 88%), HR avg:127 ( 65%), W pionie:474 m
Niestety z podpatrywania Hiszpanów nic nie wyszło bo dzisiejszy trening został odwołany objechaliśmy więc kompleks i ruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
Jak na taką rekreacyjną jazdę to tempo było nawet nawet:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
102.01 km (0.00 km teren), Czas: 03:25 h, Avg:29.86 km/h,
Prędkość maks: 51.10 km/hTemperatura:15.0, HR max:172 ( 88%), HR avg:127 ( 65%), W pionie:474 m
Po pracy - szosa (nowa pętla LBK - Darżyno - LBK)
Po pracy postanowiłem przejechać tę samą pętle co w poniedziałek, tym razem tempo było trochę mocniejsze.
Temperatura:14.0, HR max:170 ( 87%), HR avg:139 ( 71%), W pionie:190 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
62.20 km (0.00 km teren), Czas: 01:53 h, Avg:33.03 km/h,
Prędkość maks: 48.00 km/hTemperatura:14.0, HR max:170 ( 87%), HR avg:139 ( 71%), W pionie:190 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po pracy rundka przez Unieszyno
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 13:37 (tempo 1:50; avg 32,5km/h; cad 91; avg149/max168)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.90km - 33:17 (tempo 1:52; avg 32,2km/h; cad 76; avg149/max174)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:53 (tempo 2:10; avg 27,8km/h; cad 69; avg152/max174)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,39km - 7,31 (tempo 1:24; avg 42,9km/h; cad 87; avg141/max161)
CAŁOŚĆ
36,92km - 01:08:00 (tempo 1:51; avg 32,6km/h; cad 78; avg148/max174)
Dziś podobnie jak w sobotę i niedzielę dość mocno wiało i to z takiego kierunku że praktycznie przez całą trasę wiatr utrudniał trochę jazdę. No ale po ostatnich jazdach już się do tego przyzwyczaiłem :)
Temperatura:13.0, HR max:174 ( 89%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:382 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 13:37 (tempo 1:50; avg 32,5km/h; cad 91; avg149/max168)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.90km - 33:17 (tempo 1:52; avg 32,2km/h; cad 76; avg149/max174)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:53 (tempo 2:10; avg 27,8km/h; cad 69; avg152/max174)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,39km - 7,31 (tempo 1:24; avg 42,9km/h; cad 87; avg141/max161)
CAŁOŚĆ
36,92km - 01:08:00 (tempo 1:51; avg 32,6km/h; cad 78; avg148/max174)
Dziś podobnie jak w sobotę i niedzielę dość mocno wiało i to z takiego kierunku że praktycznie przez całą trasę wiatr utrudniał trochę jazdę. No ale po ostatnich jazdach już się do tego przyzwyczaiłem :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.80 km (0.00 km teren), Czas: 01:19 h, Avg:32.51 km/h,
Prędkość maks: 53.10 km/hTemperatura:13.0, HR max:174 ( 89%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:382 m
Po pracy - szosa (nowa pętla LBK - Darżyno - LBK)
W planie miałem pojechać dziś do Darżyna i z powrotem. Po drodze jednak spotkałem Łukasza i wspólnie w spokojnym tempie pojechaliśmy nową pętle przez Wargowo do Darżyna i z powrotem.
Temperatura:13.0, HR max:177 ( 90%), HR avg:126 ( 64%), W pionie:312 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
64.56 km (0.00 km teren), Czas: 02:08 h, Avg:30.26 km/h,
Prędkość maks: 45.20 km/hTemperatura:13.0, HR max:177 ( 90%), HR avg:126 ( 64%), W pionie:312 m
Niedzielny trening i walka z wiatrem
W porównaniu do wczoraj dziś pogoda nie poprawiła się a być może nawet chyba trochę pogorszyła bo wydawało mi się że mocniej wieje, no ale to mogło być spowodowane trasą (dziś było więcej otwartych przestrzeni) no i lekkim zmęczeniem po wczorajszej jeździe.
Jak co tydzień o 9-tej ruszyliśmy na trening, tym razem było nas tylko dwóch, ja i Witek. W planach miałem pokonanie co najmniej 100km. Witek towarzyszył mi jedynie do podjazdu za Pogorzelicami, dalej jechałem już sam. Cały odcinek do Nowej Dąbrowy jechałem przy prawie czołowym wietrze, miejscami nie dawało się szybciej jechać niż 20km/h także średnia wyglądała bardzo mizernie. No ale pomyślałem że w dalszej trasie uda mi się trochę nadrobić.
Uzyskanie średniej powyżej 30km/h (dokładnie 30,8km/h) udało mi się dopiero mniej więcej na 75km czyli po 2,5 godzinie jazdy. No ale by nie było zbyt kolorowo to od Strzepcza znów jechałem prawie centralnie pod wiatr.
Podsumowując, do domu wróciłem z wielkim uśmiechem bo mimo mocnego wiatru udało mi się dystans ponad 100km przejechać ze średnią ponad 30km/h i tak naprawdę przy momentami mocnymi podmuchami wiatru gdy musiałem mocno trzymać kierownicę by jechać w miarę prosto nie miałem żadnego kryzysu, po prostu jechałem, jechałem i jechałem... :)
Temperatura:13.0, HR max:177 ( 90%), HR avg:147 ( 75%), W pionie:732 m
Jak co tydzień o 9-tej ruszyliśmy na trening, tym razem było nas tylko dwóch, ja i Witek. W planach miałem pokonanie co najmniej 100km. Witek towarzyszył mi jedynie do podjazdu za Pogorzelicami, dalej jechałem już sam. Cały odcinek do Nowej Dąbrowy jechałem przy prawie czołowym wietrze, miejscami nie dawało się szybciej jechać niż 20km/h także średnia wyglądała bardzo mizernie. No ale pomyślałem że w dalszej trasie uda mi się trochę nadrobić.
Uzyskanie średniej powyżej 30km/h (dokładnie 30,8km/h) udało mi się dopiero mniej więcej na 75km czyli po 2,5 godzinie jazdy. No ale by nie było zbyt kolorowo to od Strzepcza znów jechałem prawie centralnie pod wiatr.
Podsumowując, do domu wróciłem z wielkim uśmiechem bo mimo mocnego wiatru udało mi się dystans ponad 100km przejechać ze średnią ponad 30km/h i tak naprawdę przy momentami mocnymi podmuchami wiatru gdy musiałem mocno trzymać kierownicę by jechać w miarę prosto nie miałem żadnego kryzysu, po prostu jechałem, jechałem i jechałem... :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
123.84 km (0.00 km teren), Czas: 04:03 h, Avg:30.58 km/h,
Prędkość maks: 64.50 km/hTemperatura:13.0, HR max:177 ( 90%), HR avg:147 ( 75%), W pionie:732 m