- Kategorie:
- 0 - 50.458
- 100 - 200.99
- 200 >.14
- 2008.0
- 2009.92
- 2010.109
- 2011.169
- 2012.207
- 2013.91
- 50 - 100.185
- Flow.3
- Geocaching.20
- Maraton szosowy.5
- Podjazdy.12
- Samotnie.123
- Szosa.391
- Teren.246
- Trenażer.61
- Wirtualny przeciwnik.8
- Wycieczka.34
- Wycieczka kilkudniowa.7
Wpisy archiwalne w kategorii
Samotnie
Dystans całkowity: | 6786.69 km (w terenie 258.00 km; 3.80%) |
Czas w ruchu: | 218:56 |
Średnia prędkość: | 31.00 km/h |
Maksymalna prędkość: | 70.90 km/h |
Suma podjazdów: | 45855 m |
Maks. tętno maksymalne: | 191 (97 %) |
Maks. tętno średnie: | 176 (90 %) |
Suma kalorii: | 227146 kcal |
Liczba aktywności: | 123 |
Średnio na aktywność: | 55.18 km i 1h 46m |
Więcej statystyk |
Po pracy - szosa (trasa maratonu Hopfera)
Po pracy postanowiłem pojechać dla odmiany trasę maratonu Hopfera.
Odcinek od tablicy Lębork (ul. Skoczylasa) do skrzyżowania w Nowej Wsi
36,57km - 01:04:09 [tempo 1:45; avg 34,2km/h; cad 83; avg155/max179]
Jechało mi się dość dobrze, choć gdy wyjeżdżałem wzmógł się trochę wiatr i niektóre odcinki jechało się trochę ciężko.
Temperatura:16.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:222 m
Odcinek od tablicy Lębork (ul. Skoczylasa) do skrzyżowania w Nowej Wsi
36,57km - 01:04:09 [tempo 1:45; avg 34,2km/h; cad 83; avg155/max179]
Jechało mi się dość dobrze, choć gdy wyjeżdżałem wzmógł się trochę wiatr i niektóre odcinki jechało się trochę ciężko.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
45.18 km (0.00 km teren), Czas: 01:21 h, Avg:33.47 km/h,
Prędkość maks: 54.20 km/hTemperatura:16.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:222 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po pracy pojechałem rundkę Unieszyno.
Przy okazji postawiłem sobie za cel wykręcenie na tej trasie średniej powyżej 34km/h jednak zmieniłem punkt startu i mety. Do tej pory startowałem i kończyłem jazdę od samego domu, jednak przejazd przez miasto bywa różny bo po drodze przejeżdżam trzy razy przez rondo i dwa razy przez światła więc z przejazdem bywa różnie. Dziś na rondzie był korek, no i załapałem się również na czerwone światło więc średnia dość mocno spadła, dlatego też skróciłem troszkę trasę i startuję od tablicy Lębork a kończę przy pętli autobusowej.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 14:01 (tempo 1:53; avg 31,6km/h; cad 88; avg143/max150)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 33:30 (tempo 1:52; avg 32,0km/h; cad 78; avg142/max160)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 13:16 (tempo 2:13; avg 27km/h; cad 72; avg146/max169)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,38km - 7,38 (tempo 1:25; avg 42,2km/h; cad 87; avg139/max152)
CAŁOŚĆ
36,90km - 01:09:05 (tempo 1:52; avg 32km/h; cad 79; avg142/max169)
Dziś jechało mi się troszkę ciężko a to ze względu na wiatr, jedynie udało mi się poprawić odcinek III który przebiega w lesie więc tak bardzo wiatr nie utrudniał jazdy.
Temperatura:11.0, HR max:169 ( 86%), HR avg:140 ( 71%), W pionie:380 m
Przy okazji postawiłem sobie za cel wykręcenie na tej trasie średniej powyżej 34km/h jednak zmieniłem punkt startu i mety. Do tej pory startowałem i kończyłem jazdę od samego domu, jednak przejazd przez miasto bywa różny bo po drodze przejeżdżam trzy razy przez rondo i dwa razy przez światła więc z przejazdem bywa różnie. Dziś na rondzie był korek, no i załapałem się również na czerwone światło więc średnia dość mocno spadła, dlatego też skróciłem troszkę trasę i startuję od tablicy Lębork a kończę przy pętli autobusowej.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 14:01 (tempo 1:53; avg 31,6km/h; cad 88; avg143/max150)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 33:30 (tempo 1:52; avg 32,0km/h; cad 78; avg142/max160)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 13:16 (tempo 2:13; avg 27km/h; cad 72; avg146/max169)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,38km - 7,38 (tempo 1:25; avg 42,2km/h; cad 87; avg139/max152)
CAŁOŚĆ
36,90km - 01:09:05 (tempo 1:52; avg 32km/h; cad 79; avg142/max169)
Dziś jechało mi się troszkę ciężko a to ze względu na wiatr, jedynie udało mi się poprawić odcinek III który przebiega w lesie więc tak bardzo wiatr nie utrudniał jazdy.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.79 km (0.00 km teren), Czas: 01:21 h, Avg:31.70 km/h,
Prędkość maks: 52.20 km/hTemperatura:11.0, HR max:169 ( 86%), HR avg:140 ( 71%), W pionie:380 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po wczorajszej jeździe postanowiłem dla rozjazdu przejechać moją rundką dookoła LBK
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 12:24 (tempo 1:40; avg 35,6km/h; cad 89; avg159/max167)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 32:41 (tempo 1:50; avg 32,8km/h; cad 77; avg157/max181)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,98km - 13:23 (tempo 2:14; avg 26,7km/h; cad 67; avg156/max178)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,38km - 6:10 (tempo 1:09; avg 51,8km/h; cad 80; avg150/max173)
CAŁOŚĆ
36,90km - 01:05:20 (tempo 1:46; avg 33,9km/h; cad 77; avg156/max181)
Miała być lekka jazda ale pojechałem trochę ostrzej:) jechało mi się całkiem, całkiem, na poszczególnych odcinkach czasy miałem tylko trochę gorsze a warunki nie były tak bardzo sprzyjające, no może poza zjazdem z Dziechna:) Poza lekko sprzyjającym wiatrem pomogła mi trochę ciężarówka za którą udało mi się dość długo utrzymywać:)
Temperatura:14.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:155 ( 79%), W pionie:368 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 12:24 (tempo 1:40; avg 35,6km/h; cad 89; avg159/max167)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 32:41 (tempo 1:50; avg 32,8km/h; cad 77; avg157/max181)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,98km - 13:23 (tempo 2:14; avg 26,7km/h; cad 67; avg156/max178)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,38km - 6:10 (tempo 1:09; avg 51,8km/h; cad 80; avg150/max173)
CAŁOŚĆ
36,90km - 01:05:20 (tempo 1:46; avg 33,9km/h; cad 77; avg156/max181)
Miała być lekka jazda ale pojechałem trochę ostrzej:) jechało mi się całkiem, całkiem, na poszczególnych odcinkach czasy miałem tylko trochę gorsze a warunki nie były tak bardzo sprzyjające, no może poza zjazdem z Dziechna:) Poza lekko sprzyjającym wiatrem pomogła mi trochę ciężarówka za którą udało mi się dość długo utrzymywać:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.78 km (0.00 km teren), Czas: 01:16 h, Avg:33.77 km/h,
Prędkość maks: 65.00 km/hTemperatura:14.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:155 ( 79%), W pionie:368 m
Po pracy - szosa i walka z wiatrem
Przedwczoraj gdy wyjeżdżałem na trening było lato i prawie 30°C, wczoraj ok 20°C a dziś 10°C, także pogoda codziennie inna.
Dziś dodatkowo bardzo mocno wiało prawie 40km/h a w porywach było z pewnością dużo, dużo więcej. W pracy tak się zastanawiałem czy w ogóle jechać czy sobie przez ten wiatr odpuścić, ale trzeba być twardym:) no i zdecydowałem że pojadę.
Najpierw pojechałem do Darżyna, mimo że jechałem cały czas pod wiatr to średnia utrzymywała się całkiem, całkiem bo ponad 28km/h, także byłem zaskoczony ale było tak do czasu. Na wysokości Runowa gdy wyjechałem na otwarte pola tak wiało że ledwie udawało mi się utrzymać prędkość 20km/h i tak ciężko jechało się aż do Darżyna.W Darżynie zawróciłem i przez Mikorowo, Kozy, Cewice, Dziechno wróciłem do Lęborka.
Odcinki do Cewic jechałem częściowo przy sprzyjającym wietrze, na zjeździe za Cewicami przez wiatr jechałem jedynie z prędkością 50km/h, przy takim zjeździe to porażka ale nie dało się jechać szybciej. Podobnie było na zjeździe z Dziechna też ledwo rozpędziłem się do 50km/h.
Mimo takich ciężkich warunków po przyjeździe do domu byłem bardzo zadowolony z jazdy i z tego że pojechałem:)
Temperatura:10.0, HR max:174 ( 89%), HR avg:136 ( 69%), W pionie:532 m
Dziś dodatkowo bardzo mocno wiało prawie 40km/h a w porywach było z pewnością dużo, dużo więcej. W pracy tak się zastanawiałem czy w ogóle jechać czy sobie przez ten wiatr odpuścić, ale trzeba być twardym:) no i zdecydowałem że pojadę.
Najpierw pojechałem do Darżyna, mimo że jechałem cały czas pod wiatr to średnia utrzymywała się całkiem, całkiem bo ponad 28km/h, także byłem zaskoczony ale było tak do czasu. Na wysokości Runowa gdy wyjechałem na otwarte pola tak wiało że ledwie udawało mi się utrzymać prędkość 20km/h i tak ciężko jechało się aż do Darżyna.W Darżynie zawróciłem i przez Mikorowo, Kozy, Cewice, Dziechno wróciłem do Lęborka.
Odcinki do Cewic jechałem częściowo przy sprzyjającym wietrze, na zjeździe za Cewicami przez wiatr jechałem jedynie z prędkością 50km/h, przy takim zjeździe to porażka ale nie dało się jechać szybciej. Podobnie było na zjeździe z Dziechna też ledwo rozpędziłem się do 50km/h.
Mimo takich ciężkich warunków po przyjeździe do domu byłem bardzo zadowolony z jazdy i z tego że pojechałem:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
72.73 km (0.00 km teren), Czas: 02:26 h, Avg:29.89 km/h,
Prędkość maks: 50.80 km/hTemperatura:10.0, HR max:174 ( 89%), HR avg:136 ( 69%), W pionie:532 m
Po pracy - szosa (LBK - Darżyno - LBK)
Dziś w sumie miałem nigdzie nie jechać, ale pogoda znacznie się poprawiła, wciąż wiało ale przynajmniej wyszło słońce więc po pracy pojechałem do Darżyna i z powrotem.
I odcinek (tablica LBK - Pogorzelice skręt na Unieszyno)
7,41km - 13:05 (tempo 1:46; avg 33,9km/h; cad 96; avg154/max161)
II odcinek (skręt na Unieszyno - skręt na Potęgowo)
10,06km - 18:13 (tempo 1:49; avg 33km/h; cad 95; avg161/max180)
Powrót
III odcinek
17,46km - 28,13 (tempo 1:37; avg 37km/h; cad 95; avg162/max174)
Dziś podobnie jak wczoraj cały czas starałem się utrzymywać kadencję powyżej 90 no i udało się.
Jechało mi się w sumie dość dobrze, wiatr wiał z boku więc za bardzo nie pomagał ani w jedną ani w drugą stronę.
Temperatura:11.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:156 ( 80%), W pionie:160 m
I odcinek (tablica LBK - Pogorzelice skręt na Unieszyno)
7,41km - 13:05 (tempo 1:46; avg 33,9km/h; cad 96; avg154/max161)
II odcinek (skręt na Unieszyno - skręt na Potęgowo)
10,06km - 18:13 (tempo 1:49; avg 33km/h; cad 95; avg161/max180)
Powrót
III odcinek
17,46km - 28,13 (tempo 1:37; avg 37km/h; cad 95; avg162/max174)
Dziś podobnie jak wczoraj cały czas starałem się utrzymywać kadencję powyżej 90 no i udało się.
Jechało mi się w sumie dość dobrze, wiatr wiał z boku więc za bardzo nie pomagał ani w jedną ani w drugą stronę.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
40.96 km (0.00 km teren), Czas: 01:14 h, Avg:33.21 km/h,
Prędkość maks: 53.90 km/hTemperatura:11.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:156 ( 80%), W pionie:160 m
Niedzielny trening
Dziś pogoda trochę pokrzyżowała mi plany. Od rana padał deszcz więc z rannego treningu nic nie wyszło, myślałem już że dziś w ogóle nie uda mi się wyjechać ale mniej więcej od 16-tej przestało padać i trochę się przejaśniło. Także troszkę naładowany po obejrzeniu w telewizji Giro:) sam ruszyłem na trening.
Najpierw w planie miałem przejechanie swojej pętli przez Unieszyno, druga myśl to pojechać do Poganic i z powrotem, trzecia to pojechać Kozy - Mikorowo w końcu zdecydowałem że najpierw pojadę do Darżyna a następnie przejadę Mikorowo - Kozy no i jeszcze podjazd do Dziechna i powrót do Lęborka.
Odcinek do Darżyna to cały czas pod wiatr, całą tę trasę starałem się utrzymywać kadencję powyżej 90. Później w drodze przez Mikorowo, Kozy mimo że był boczny wiatr nie było wcale tak lekko a to przez temperaturę która wahała się między 7 a 5°C, nie spodziewałem się że będzie tak zimno, złożyłbym wtedy rękawiczki z długimi palcami a tak już w połowie drogi strasznie zmarzły mi palce i nie jechało się zbyt przyjemnie.
No ale mimo tych niedogodności w porównaniu do wczorajszej jazdy dziś jechało mi się zupełnie inaczej, dużo lepiej.
Temperatura:6.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:153 ( 78%), W pionie:428 m
Najpierw w planie miałem przejechanie swojej pętli przez Unieszyno, druga myśl to pojechać do Poganic i z powrotem, trzecia to pojechać Kozy - Mikorowo w końcu zdecydowałem że najpierw pojadę do Darżyna a następnie przejadę Mikorowo - Kozy no i jeszcze podjazd do Dziechna i powrót do Lęborka.
Odcinek do Darżyna to cały czas pod wiatr, całą tę trasę starałem się utrzymywać kadencję powyżej 90. Później w drodze przez Mikorowo, Kozy mimo że był boczny wiatr nie było wcale tak lekko a to przez temperaturę która wahała się między 7 a 5°C, nie spodziewałem się że będzie tak zimno, złożyłbym wtedy rękawiczki z długimi palcami a tak już w połowie drogi strasznie zmarzły mi palce i nie jechało się zbyt przyjemnie.
No ale mimo tych niedogodności w porównaniu do wczorajszej jazdy dziś jechało mi się zupełnie inaczej, dużo lepiej.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
70.27 km (0.00 km teren), Czas: 02:09 h, Avg:32.68 km/h,
Prędkość maks: 57.30 km/hTemperatura:6.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:153 ( 78%), W pionie:428 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po pracy pojechałem moją typową rundkę. Na odcinku do Pogorzelic wiatr był sprzyjający i chyba po raz pierwszy na odcinku ponad 7km przekroczyłem średnią prędkość 41km/h, ten początkowy wysiłek przepłaciłem jednak później na kolejnych odcinkach które były zdecydowanie wolniejsze, ale poza lekkim zmęczeniem jazdę utrudniał też wiatr.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 10:44 (tempo 1:26; avg 41,7km/h; cad 90; avg164/max188)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.96km - 34:40 (tempo 1:56; avg 31,1km/h; cad 75; avg150/max172)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 13:33 (tempo 2:16; avg 26,5km/h; cad 70; avg157/max175)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,40km - 7:11 (tempo 1:20; avg 45,0km/h; cad 91; avg148/max164)
V odcinek (pętla - dom)
4,09km - 6:39 (tempo 1:38; avg 36,9km/h; cad 74; avg158/max169)
CAŁOŚĆ
37,05km - 01:06:50 (tempo 1:48; avg 33,3km/h; cad 77; avg153/max188)
Z dzisiejszej jazdy jestem bardzo zadowolony, następnym razem przy podobnych warunkach muszę jednak trochę inaczej rozłożyć siły:)
Temperatura:18.0, HR max:188 ( 96%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:371 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 10:44 (tempo 1:26; avg 41,7km/h; cad 90; avg164/max188)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.96km - 34:40 (tempo 1:56; avg 31,1km/h; cad 75; avg150/max172)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 13:33 (tempo 2:16; avg 26,5km/h; cad 70; avg157/max175)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,40km - 7:11 (tempo 1:20; avg 45,0km/h; cad 91; avg148/max164)
V odcinek (pętla - dom)
4,09km - 6:39 (tempo 1:38; avg 36,9km/h; cad 74; avg158/max169)
CAŁOŚĆ
37,05km - 01:06:50 (tempo 1:48; avg 33,3km/h; cad 77; avg153/max188)
Z dzisiejszej jazdy jestem bardzo zadowolony, następnym razem przy podobnych warunkach muszę jednak trochę inaczej rozłożyć siły:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.94 km (0.00 km teren), Czas: 01:17 h, Avg:33.46 km/h,
Prędkość maks: 56.60 km/hTemperatura:18.0, HR max:188 ( 96%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:371 m
Po pracy - szosa (LBK - Darżyno - LBK)
Po pracy wybrałem się na mały rozjazd, przynajmniej taki miałem plan. No ale jak to z planami bywa nie zawsze się je realizuje. Tak więc po pracy pojechałem do Darżyna i z powrotem przy okazji dzieląc tę trasę na odcinki które z czasem będę starał przejeżdżać coraz szybciej:)
I odcinek (tablica LBK - Pogorzelice skręt na Unieszyno)
7,42km - 11:21 (tempo 1:32; avg 39,2km/h; cad 89; avg156/max165)
II odcinek (skręt na Unieszyno - skręt na Potęgowo)
10,08km - 17:21 (tempo 1:43; avg 34,8km/h; cad 90; avg160/max178)
Powrót
III odcinek
10,07km - 16,49 (tempo 1:40; avg 35,9km/h; cad 89; avg158/max170)
IV odcinek
7,43km - 13:26 (tempo 1:49; avg 33,1km/h; cad 90; avg165/max171)
Odcinek do Darżyna jechałem z bocznym i lekko pomocnym wiatrem, natomiast powrót to prawie cały czas pod wiatr.
Jechało się całkiem dobrze, zobaczymy jak to będzie jutro:)
Temperatura:17.0, HR max:178 ( 91%), HR avg:156 ( 80%), W pionie:104 m
I odcinek (tablica LBK - Pogorzelice skręt na Unieszyno)
7,42km - 11:21 (tempo 1:32; avg 39,2km/h; cad 89; avg156/max165)
II odcinek (skręt na Unieszyno - skręt na Potęgowo)
10,08km - 17:21 (tempo 1:43; avg 34,8km/h; cad 90; avg160/max178)
Powrót
III odcinek
10,07km - 16,49 (tempo 1:40; avg 35,9km/h; cad 89; avg158/max170)
IV odcinek
7,43km - 13:26 (tempo 1:49; avg 33,1km/h; cad 90; avg165/max171)
Odcinek do Darżyna jechałem z bocznym i lekko pomocnym wiatrem, natomiast powrót to prawie cały czas pod wiatr.
Jechało się całkiem dobrze, zobaczymy jak to będzie jutro:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
38.70 km (0.00 km teren), Czas: 01:07 h, Avg:34.66 km/h,
Prędkość maks: 52.40 km/hTemperatura:17.0, HR max:178 ( 91%), HR avg:156 ( 80%), W pionie:104 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Takiego przejazdu jak dziś chyba długo nie powtórzę:) Pogoda dziś była sprzyjająca ale nie do końca, wiatr był dość mocny ale boczny i tak zupełnie nie ułatwiał jazdy.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 11:39 (tempo 1:34; avg 38,2km/h; cad 90; avg154/max163)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.99km - 33:22 (tempo 1:51; avg 32,3km/h; cad 74; avg152/max172)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 13:11 (tempo 2:12; avg 27,3km/h; cad 71; avg162/max179)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:02 (tempo 1:18; avg 45,7km/h; cad 92; avg162/max177)
V odcinek (pętla - dom)
4,07km - 6:50 (tempo 1:41; avg 35,6km/h; cad 74; avg165/max177)
Dziś jechało mi się wyjątkowo dobrze, poprawiłem czasy na każdym z odcinków:)
Temperatura:16.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:154 ( 78%), W pionie:372 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 11:39 (tempo 1:34; avg 38,2km/h; cad 90; avg154/max163)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.99km - 33:22 (tempo 1:51; avg 32,3km/h; cad 74; avg152/max172)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 13:11 (tempo 2:12; avg 27,3km/h; cad 71; avg162/max179)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:02 (tempo 1:18; avg 45,7km/h; cad 92; avg162/max177)
V odcinek (pętla - dom)
4,07km - 6:50 (tempo 1:41; avg 35,6km/h; cad 74; avg165/max177)
Dziś jechało mi się wyjątkowo dobrze, poprawiłem czasy na każdym z odcinków:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.97 km (0.00 km teren), Czas: 01:16 h, Avg:33.92 km/h,
Prędkość maks: 57.30 km/hTemperatura:16.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:154 ( 78%), W pionie:372 m
Po pracy - szosa (LBK - Tłuczewo - LBK)
Pogoda zrobiła się dziś prawdziwie wiosenna choć gdy wróciłem z pracy przez moment kropił deszcz jednak po chwili się uspokoiło ale za to zaczęło dość mocno wiać. Tym razem wybrałem się w drugą stronę czyli pojechałem do Tłuczewa i z powrotem.
Odcinek to Tłuczewa jechałem cały czas pod wiatr, jechało się dość ciężko choć w sumie średnia przy takich warunkach wyszła całkiem przyzwoita. Droga powrotna to już inna bajka:)
Temperatura:14.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:302 m
Odcinek to Tłuczewa jechałem cały czas pod wiatr, jechało się dość ciężko choć w sumie średnia przy takich warunkach wyszła całkiem przyzwoita. Droga powrotna to już inna bajka:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
44.65 km (0.00 km teren), Czas: 01:21 h, Avg:33.07 km/h,
Prędkość maks: 60.10 km/hTemperatura:14.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:302 m