- Kategorie:
- 0 - 50.458
- 100 - 200.99
- 200 >.14
- 2008.0
- 2009.92
- 2010.109
- 2011.169
- 2012.207
- 2013.91
- 50 - 100.185
- Flow.3
- Geocaching.20
- Maraton szosowy.5
- Podjazdy.12
- Samotnie.123
- Szosa.391
- Teren.246
- Trenażer.61
- Wirtualny przeciwnik.8
- Wycieczka.34
- Wycieczka kilkudniowa.7
Wpisy archiwalne w kategorii
Samotnie
Dystans całkowity: | 6786.69 km (w terenie 258.00 km; 3.80%) |
Czas w ruchu: | 218:56 |
Średnia prędkość: | 31.00 km/h |
Maksymalna prędkość: | 70.90 km/h |
Suma podjazdów: | 45855 m |
Maks. tętno maksymalne: | 191 (97 %) |
Maks. tętno średnie: | 176 (90 %) |
Suma kalorii: | 227146 kcal |
Liczba aktywności: | 123 |
Średnio na aktywność: | 55.18 km i 1h 46m |
Więcej statystyk |
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po pracy rundka przez Unieszyno
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 13:37 (tempo 1:50; avg 32,5km/h; cad 91; avg149/max168)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.90km - 33:17 (tempo 1:52; avg 32,2km/h; cad 76; avg149/max174)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:53 (tempo 2:10; avg 27,8km/h; cad 69; avg152/max174)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,39km - 7,31 (tempo 1:24; avg 42,9km/h; cad 87; avg141/max161)
CAŁOŚĆ
36,92km - 01:08:00 (tempo 1:51; avg 32,6km/h; cad 78; avg148/max174)
Dziś podobnie jak w sobotę i niedzielę dość mocno wiało i to z takiego kierunku że praktycznie przez całą trasę wiatr utrudniał trochę jazdę. No ale po ostatnich jazdach już się do tego przyzwyczaiłem :)
Temperatura:13.0, HR max:174 ( 89%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:382 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 13:37 (tempo 1:50; avg 32,5km/h; cad 91; avg149/max168)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.90km - 33:17 (tempo 1:52; avg 32,2km/h; cad 76; avg149/max174)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:53 (tempo 2:10; avg 27,8km/h; cad 69; avg152/max174)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,39km - 7,31 (tempo 1:24; avg 42,9km/h; cad 87; avg141/max161)
CAŁOŚĆ
36,92km - 01:08:00 (tempo 1:51; avg 32,6km/h; cad 78; avg148/max174)
Dziś podobnie jak w sobotę i niedzielę dość mocno wiało i to z takiego kierunku że praktycznie przez całą trasę wiatr utrudniał trochę jazdę. No ale po ostatnich jazdach już się do tego przyzwyczaiłem :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.80 km (0.00 km teren), Czas: 01:19 h, Avg:32.51 km/h,
Prędkość maks: 53.10 km/hTemperatura:13.0, HR max:174 ( 89%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:382 m
Po pracy - szosa (dookoła jeziora Żarnowieckiego)
Gdyby nie porywisty wiatr pogoda byłaby dziś bardzo dobra do jazdy, no ale nie można mieć wszystkiego.
Mimo takie aury postanowiłem sprawdzić jak 'wejdą' mi dziś żarnowieckie podjazdy.
Podjazd pod premię górską podjechałem z mniejszym tętnem i o 15 sekund lepiej niż ostatnio.
Po tej premii pojechałem na nowy podjazd wzdłuż rur do zbiornika

Długość: 1,52km
Przewyższenie 97m, średnie nachylenie 6,6%
Czas: 5:54 (tempo 3:53)
Tętno: 164/176
Avg cad: 63
Ten podjazd jest cięższy niż premia, podjechałem go na przełożeniu 39x19 i spokojnie mógłbym jechać w lepszym tempie ale czekał mnie jeszcze 'orlinek'
Na zjeździe pobiłem mój rekord jeśli chodzi o prędkość 70,9km/h spokojnie mogłoby być więcej ale jest to trochę kręta droga a na dole był zamknięty szlaban i ledwo wyhamowałem przed nim:)
Po zjeździe pojechałem na 'orlinek' i tak samo jak poprzednie podjazdy podjeżdżało mi się bardzo dobrze (39x21) niestety po podjeździe nie włączyłem punktu i nie wiem jak wyglądały szczegóły podjazdu.
Do domu wróciłem inną trasą niż ostatnio przez Kostkowo i to był błąd. Do Świetlina był świetny asfalt ale później najpierw jakieś pół kilometra bruku, następnie znów trochę dobrego asfaltu z bardzo fajnym podjazdem w Łęczycach a następnie z Kisewa do Nowej Wsi znów pełno dziur.
Podsumowując, mimo tak mocnego i porywistego wiatru jechało mi się bardzo dobrze i jestem bardzo zadowolony z mojej formy. Na podjazdach noga bardzo dobrze kręciła:) ale zobaczę jak będzie mi się jechało jutro.
Temperatura:12.0, HR max:178 ( 91%), HR avg:145 ( 74%), W pionie:768 m
Mimo takie aury postanowiłem sprawdzić jak 'wejdą' mi dziś żarnowieckie podjazdy.
Podjazd pod premię górską podjechałem z mniejszym tętnem i o 15 sekund lepiej niż ostatnio.
Po tej premii pojechałem na nowy podjazd wzdłuż rur do zbiornika

Długość: 1,52km
Przewyższenie 97m, średnie nachylenie 6,6%
Czas: 5:54 (tempo 3:53)
Tętno: 164/176
Avg cad: 63
Ten podjazd jest cięższy niż premia, podjechałem go na przełożeniu 39x19 i spokojnie mógłbym jechać w lepszym tempie ale czekał mnie jeszcze 'orlinek'
Na zjeździe pobiłem mój rekord jeśli chodzi o prędkość 70,9km/h spokojnie mogłoby być więcej ale jest to trochę kręta droga a na dole był zamknięty szlaban i ledwo wyhamowałem przed nim:)
Po zjeździe pojechałem na 'orlinek' i tak samo jak poprzednie podjazdy podjeżdżało mi się bardzo dobrze (39x21) niestety po podjeździe nie włączyłem punktu i nie wiem jak wyglądały szczegóły podjazdu.
Do domu wróciłem inną trasą niż ostatnio przez Kostkowo i to był błąd. Do Świetlina był świetny asfalt ale później najpierw jakieś pół kilometra bruku, następnie znów trochę dobrego asfaltu z bardzo fajnym podjazdem w Łęczycach a następnie z Kisewa do Nowej Wsi znów pełno dziur.
Podsumowując, mimo tak mocnego i porywistego wiatru jechało mi się bardzo dobrze i jestem bardzo zadowolony z mojej formy. Na podjazdach noga bardzo dobrze kręciła:) ale zobaczę jak będzie mi się jechało jutro.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
113.83 km (0.00 km teren), Czas: 03:43 h, Avg:30.63 km/h,
Prędkość maks: 70.90 km/hTemperatura:12.0, HR max:178 ( 91%), HR avg:145 ( 74%), W pionie:768 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po pracy rundka Unieszyno
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 11:35 (tempo 1:33; avg 38,2km/h; cad 99; avg150/max163)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.90km - 32:22 (tempo 1:49; avg 33,2km/h; cad 78; avg152/max171)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:50 (tempo 2:09; avg 27,9km/h; cad 69; avg156/max175)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,37km - 7,04 (tempo 1:19; avg 45,5km/h; cad 85; avg148/max160)
CAŁOŚĆ
36,91km - 01:04:54 (tempo 1:46; avg 34,1km/h; cad 80; avg151/max175)
Na odcinkach II i III uzyskałem takie same czasy jak ostatnio, a więc chyba jak na razie jest mój max na tych odcinkach. Następne jazdy będę porównywał właśnie do tych czasów.
Na jutro do przejechania zostało mi jeszcze tylko 23km :)
Temperatura:15.0, HR max:175 ( 89%), HR avg:149 ( 76%), W pionie:368 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,44km - 11:35 (tempo 1:33; avg 38,2km/h; cad 99; avg150/max163)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.90km - 32:22 (tempo 1:49; avg 33,2km/h; cad 78; avg152/max171)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:50 (tempo 2:09; avg 27,9km/h; cad 69; avg156/max175)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,37km - 7,04 (tempo 1:19; avg 45,5km/h; cad 85; avg148/max160)
CAŁOŚĆ
36,91km - 01:04:54 (tempo 1:46; avg 34,1km/h; cad 80; avg151/max175)
Na odcinkach II i III uzyskałem takie same czasy jak ostatnio, a więc chyba jak na razie jest mój max na tych odcinkach. Następne jazdy będę porównywał właśnie do tych czasów.
Na jutro do przejechania zostało mi jeszcze tylko 23km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.78 km (0.00 km teren), Czas: 01:16 h, Avg:33.77 km/h,
Prędkość maks: 54.80 km/hTemperatura:15.0, HR max:175 ( 89%), HR avg:149 ( 76%), W pionie:368 m
Po pracy - szosa (LBK - Potęgowo - Stowięcino - LBK)
Dziś pogoda zrobiła się jesienna, brakowało tylko deszczu. Mimo takiej aury przy dość porywistym i zimnym wietrze postanowiłem że pojadę pętle dookoła Lęborka przez Stowięcino. Wybór był trochę nietrafiony a to ze względu na bardzo fatalny stan dróg na tym odcinku, gdyby nie to to byłaby fajna trasa.
Dwa dni do końca miesiąca i pozostało jeszcze 66km do przejechania :)
Temperatura:10.0, HR max:168 ( 86%), HR avg:139 ( 71%), W pionie:209 m
Dwa dni do końca miesiąca i pozostało jeszcze 66km do przejechania :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
58.33 km (0.00 km teren), Czas: 01:47 h, Avg:32.71 km/h,
Prędkość maks: 64.40 km/hTemperatura:10.0, HR max:168 ( 86%), HR avg:139 ( 71%), W pionie:209 m
Po pracy - szosa (Mikorowo - Kozy)
Pogoda zrobiła się znów wiosenna choć po 18-tej gdy wracałem do domu z pracy dość mocno wiało. No ale mimo tego wiatru pojechałem na mały trening.
Początkowy odcinek do skrętu na Mikorowo jechało się dość ciężko bo cały czas było pod wiatr. W zeszłym tygodniu gdy wiatr wiał w drugą stronę to odcinek do skrętu na Unieszyno pokonywałem ze średnią prawie 43km/h dziś przy wietrze ten sam odcinek przejechałem ze średnią 32,7km/h, patrząc na średnie to w sumie nie był tak źle:)
Do pętli Mikorowo - Kozy dodałem drogę do pracy.
Do 2000km zostało mi jeszcze do przejechania 124km :)
Temperatura:21.0, HR max:173 ( 88%), HR avg:140 ( 71%), W pionie:424 m
Początkowy odcinek do skrętu na Mikorowo jechało się dość ciężko bo cały czas było pod wiatr. W zeszłym tygodniu gdy wiatr wiał w drugą stronę to odcinek do skrętu na Unieszyno pokonywałem ze średnią prawie 43km/h dziś przy wietrze ten sam odcinek przejechałem ze średnią 32,7km/h, patrząc na średnie to w sumie nie był tak źle:)
Do pętli Mikorowo - Kozy dodałem drogę do pracy.
Do 2000km zostało mi jeszcze do przejechania 124km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
68.13 km (0.00 km teren), Czas: 02:04 h, Avg:32.97 km/h,
Prędkość maks: 62.40 km/hTemperatura:21.0, HR max:173 ( 88%), HR avg:140 ( 71%), W pionie:424 m
Po pracy - szosa (trasa maratonu Hopfera)
Po pracy pojechałem na trasę maratonu
36,55km - 01:03:59 [tempo 1:45; avg 34,3km/h; cad 78; avg143/max170]
Dziś mimo że wciąż wiało to dało się jechać w lepszym tempie niż ostatnio.
Temperatura:16.0, HR max:170 ( 87%), HR avg:142 ( 72%), W pionie:272 m
36,55km - 01:03:59 [tempo 1:45; avg 34,3km/h; cad 78; avg143/max170]
Dziś mimo że wciąż wiało to dało się jechać w lepszym tempie niż ostatnio.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
48.25 km (0.00 km teren), Czas: 01:26 h, Avg:33.66 km/h,
Prędkość maks: 57.20 km/hTemperatura:16.0, HR max:170 ( 87%), HR avg:142 ( 72%), W pionie:272 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po pracy rundka przez Unieszyno. Wiatr podobny do tego co we wtorek, czas przejazdu porównywalny.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,45km - 10:59 (tempo 1:29; avg 40,1km/h; cad 88; avg145/max157)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 32:22 (tempo 1:49; avg 33,1km/h; cad 78; avg151/max180)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:52 (tempo 2:09; avg 27,8km/h; cad 72; avg156/max176)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,37km - 7,04 (tempo 1:19; avg 45,5km/h; cad 85; avg148/max160)
CAŁOŚĆ
36,91km - 01:03:57 (tempo 1:44; avg 34,6km/h; cad 78; avg150/max180)
Poprawiłem jedynie II odcinek o prawie minutę:)
Nie tak dawno za cel obrałem sobie przejazd tej pętli ze średnią 34km/h w tym tygodniu dwa razy przekroczyłem tę średnią więc teraz moim celem będzie pokonanie pętli ze średnią 35km/h :)
Temperatura:18.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:148 ( 75%), W pionie:369 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,45km - 10:59 (tempo 1:29; avg 40,1km/h; cad 88; avg145/max157)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.89km - 32:22 (tempo 1:49; avg 33,1km/h; cad 78; avg151/max180)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:52 (tempo 2:09; avg 27,8km/h; cad 72; avg156/max176)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,37km - 7,04 (tempo 1:19; avg 45,5km/h; cad 85; avg148/max160)
CAŁOŚĆ
36,91km - 01:03:57 (tempo 1:44; avg 34,6km/h; cad 78; avg150/max180)
Poprawiłem jedynie II odcinek o prawie minutę:)
Nie tak dawno za cel obrałem sobie przejazd tej pętli ze średnią 34km/h w tym tygodniu dwa razy przekroczyłem tę średnią więc teraz moim celem będzie pokonanie pętli ze średnią 35km/h :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.78 km (0.00 km teren), Czas: 01:14 h, Avg:34.69 km/h,
Prędkość maks: 60.50 km/hTemperatura:18.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:148 ( 75%), W pionie:369 m
Po pracy - szosa (trasa maratonu Hopfera)
Dziś cały dzień strasznie wiało. Dla odmiany wybrałem się na trasę maratonu Hopfera. Na odcinku LBK - Łebień do skrętu na Lędziechowo cały czas jechałem pod wiatr, następny odcinek to jazda ze sprzyjającym wiatrem i dzięki temu mogłem trochę nadrobić.
Odcinek od tablicy Lębork (ul. Skoczylasa) do skrzyżowania w Nowej Wsi
36,56km - 01:04:53 [tempo 1:47; avg 33,8km/h; cad 79; avg143/max180]
Mimo takiego wiatru udało mi się przejechać tę trasę prawie w takim samym tempie jak ostatnio.
Temperatura:25.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:141 ( 72%), W pionie:273 m
Odcinek od tablicy Lębork (ul. Skoczylasa) do skrzyżowania w Nowej Wsi
36,56km - 01:04:53 [tempo 1:47; avg 33,8km/h; cad 79; avg143/max180]
Mimo takiego wiatru udało mi się przejechać tę trasę prawie w takim samym tempie jak ostatnio.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
47.56 km (0.00 km teren), Czas: 01:26 h, Avg:33.18 km/h,
Prędkość maks: 55.60 km/hTemperatura:25.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:141 ( 72%), W pionie:273 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Pogoda typowo letnia, mimo że ruszałem po 18-tej wciąż było gorąco i trochę duszno. Dziś trasę pokonałem w rekordowym czasie:) jednak zrobiłem to dzięki wiatrowi który na odcinku do Pogorzelic pozwolił mi wykręcić średnią prawie 43km/h :)
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,43km - 10:22 (tempo 1:24; avg 42,9km/h; cad 96; avg153/max171)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.88km - 33:26 (tempo 1:52; avg 32,1km/h; cad 78; avg156/max179)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:47 (tempo 2:09; avg 28km/h; cad 74; avg164/max181)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,38km - 6:59 (tempo 1:18; avg 45,7km/h; cad 91; avg154/max170)
CAŁOŚĆ
36,87km - 01:04:17 (tempo 1:45; avg 34,4km/h; cad 81; avg157/max181)
Czas mógłbym wykręcić jeszcze lepszy ale w Maszewie przede mną wyjechał na drogę ciągnik i na krętej drodze nie mogłem go wyprzedzić więc prawie przez całe Maszewo trochę się za nim wlokłem.
Temperatura:27.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:156 ( 80%), W pionie:353 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,43km - 10:22 (tempo 1:24; avg 42,9km/h; cad 96; avg153/max171)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.88km - 33:26 (tempo 1:52; avg 32,1km/h; cad 78; avg156/max179)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,97km - 12:47 (tempo 2:09; avg 28km/h; cad 74; avg164/max181)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,38km - 6:59 (tempo 1:18; avg 45,7km/h; cad 91; avg154/max170)
CAŁOŚĆ
36,87km - 01:04:17 (tempo 1:45; avg 34,4km/h; cad 81; avg157/max181)
Czas mógłbym wykręcić jeszcze lepszy ale w Maszewie przede mną wyjechał na drogę ciągnik i na krętej drodze nie mogłem go wyprzedzić więc prawie przez całe Maszewo trochę się za nim wlokłem.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.73 km (0.00 km teren), Czas: 01:14 h, Avg:34.65 km/h,
Prędkość maks: 59.00 km/hTemperatura:27.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:156 ( 80%), W pionie:353 m
Po pracy - szosa
Dziś pogoda była wreszcie wiosenna choć wciąż dość mocno wiało ale i tak wybrałem się na dłuższą jazdę.
Najpierw pojechałem do Potęgowa, jechało się nawet przyjemnie bo mocny boczny wiatr nie utrudniał jazdy, Gorzej było już gdy wracałem i skręciłem na Mikorowo. Tam już zaczęła się walka z wiatrem, przed Mikorowem walka się na chwilę skończyła bo skręciłem na nowo odkrytą trasę i przez Wargowo dojechałem do Grabkowa skąd znów pod wiatr dojechałem do Łupawy. Z Łupawy pojechałem przez Czarną Dąbrówkę do Smolnik, cały ten odcinek gdy jechałem w otwartym terenie jechało się przez mocny boczny wiatr dość nieprzyjemnie. W Smolnikach gdy skręciłem na Siemirowice moje tempo znacznie wzrosło za sprawą sprzyjającego wiatru. Za Siemirowicami gdy skręciłem na Cewice w sumie aż do Lęborka prawie cały czas dawał o sobie znać wiatr.
Z dzisiejszej jazdy jestem bardzo zadowolony, udało mi się na dystansie ponad 100km przekroczyć średnią 33km/h :)
Temperatura:21.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:149 ( 76%), W pionie:568 m
Najpierw pojechałem do Potęgowa, jechało się nawet przyjemnie bo mocny boczny wiatr nie utrudniał jazdy, Gorzej było już gdy wracałem i skręciłem na Mikorowo. Tam już zaczęła się walka z wiatrem, przed Mikorowem walka się na chwilę skończyła bo skręciłem na nowo odkrytą trasę i przez Wargowo dojechałem do Grabkowa skąd znów pod wiatr dojechałem do Łupawy. Z Łupawy pojechałem przez Czarną Dąbrówkę do Smolnik, cały ten odcinek gdy jechałem w otwartym terenie jechało się przez mocny boczny wiatr dość nieprzyjemnie. W Smolnikach gdy skręciłem na Siemirowice moje tempo znacznie wzrosło za sprawą sprzyjającego wiatru. Za Siemirowicami gdy skręciłem na Cewice w sumie aż do Lęborka prawie cały czas dawał o sobie znać wiatr.
Z dzisiejszej jazdy jestem bardzo zadowolony, udało mi się na dystansie ponad 100km przekroczyć średnią 33km/h :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
108.41 km (0.00 km teren), Czas: 03:16 h, Avg:33.19 km/h,
Prędkość maks: 62.50 km/hTemperatura:21.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:149 ( 76%), W pionie:568 m