- Kategorie:
- 0 - 50.458
- 100 - 200.99
- 200 >.14
- 2008.0
- 2009.92
- 2010.109
- 2011.169
- 2012.207
- 2013.91
- 50 - 100.185
- Flow.3
- Geocaching.20
- Maraton szosowy.5
- Podjazdy.12
- Samotnie.123
- Szosa.391
- Teren.246
- Trenażer.61
- Wirtualny przeciwnik.8
- Wycieczka.34
- Wycieczka kilkudniowa.7
Wpisy archiwalne w kategorii
2012
Dystans całkowity: | 12227.76 km (w terenie 709.00 km; 5.80%) |
Czas w ruchu: | 409:10 |
Średnia prędkość: | 29.88 km/h |
Maksymalna prędkość: | 70.90 km/h |
Suma podjazdów: | 69421 m |
Maks. tętno maksymalne: | 197 (100 %) |
Maks. tętno średnie: | 176 (90 %) |
Suma kalorii: | 420493 kcal |
Liczba aktywności: | 207 |
Średnio na aktywność: | 59.07 km i 1h 58m |
Więcej statystyk |
VII Kołobrzeski Maraton Szosowy
Sobota, 11 sierpnia 2012 | dodano: 12.08.2012Kategoria 200 >, 2012, Maraton szosowy, Szosa
Sezon w pełni a ja dopiero pierwszy raz wystartowałem w maratonie szosowym w planach na ten rok miałem wystartować co najmniej trzy razy ale nie wiem czy uda mi się to zrealizować.
Wracając do Kołobrzegu, wystartowałem tu po raz drugi i znów ze swojej jazdy jestem bardzo zadowolony. Do Kołobrzegu pojechaliśmy w szóstkę. Tym razem trasa była zmieniona i do pokonania były okrążenia. Ja i Łukasz wystartowaliśmy na dystansie GIGA 243km (trzy okrążenia), Marek na MEGA 166 (dwa okrążenia) a Asia, Piotr i Witek na MINI czyli 90km (jedno okrążenie). Podsumowując występ całej ekipy LTS-u był to bardzo owocny udział w sumie zdobyliśmy w swoich kategoriach trzy II miejsca a Asia w swojej zdobyła I miejsce.
W tym roku pogoda była trochę lepsza niż w ubiegłym roku nie było tak mocnego i porywistego wiatru choć wiaterek który wiał też potrafił dawać się we znaki, bo niestety wiał on z takiego kierunku że chyba większość okrążenia jechało się ciągle pod wiatr, bo jeśli nie wiał on centralnie w twarz to wiał z takiego kierunku że dość mocno utrudniał jazdę szczególnie na ostatnim okrążeniu.
Co do mojej jazdy to wystartowałem w czwartej grupie (grupy dziesięcio osobowe startowały co 2 minuty), na początku tempo było bardzo mocne, najpierw zaczęli odpadać zawodnicy z naszej grupy a po przejechaniu mniej więcej 15km a może nawet mniej zaczęliśmy doganiać i wyprzedzać startujących przed nami. Mniej więcej po przejechaniu połowy pierwszego okrążenia nastąpiło w naszej grupie zwolnienie gdyż na punkcie kontrolnym tego który dotychczas nadawał tempo nie złapała bramka więc musiał się cofnąć i minąć ją jeszcze raz. Także nastąpiło lekkie rozprężenie i straciliśmy trochę czasu no i po kilkunastu kilometrach dogoniła nas pierwsza grupka startująca na dystansie MEGA. Tempo znów znacznie wzrosło i po kolejnych kilkunastu kilometrach została nas tylko szóstka po trzech z GIGA i MEGA no i w takim składzie przejechaliśmy do końca pierwsze ( średnia ponad 35km/h) i drugie okrążenie (średnia ok 33km/h) Na tym okrążeniu na jednym z przejazdów kolejowych musieliśmy się zatrzymać bo akurat przejeżdżał pociąg . Na trzecie kółko pojechaliśmy już we trzech (średnia spadła do 31,5km/h) ale i tak w połowie okrążenia doganiliśmy tych co startowali we wcześniejszych grupach. I tak do mety dojechaliśmy w szóstkę.
Co do samej jazdy to muszę przyznać że jechało mi się bardzo dobrze, choć pierwsze kilometry były bardzo mocne i to wtedy obawiałem się trochę czy utrzymam koło, no ale udało się i z każdym kilometrem jechało mi się coraz lepiej. Na całej trasie nie miałem ani jednego kryzysu, mięśnie dały radę, zero skurczów itp. także treningi dały efekt:)
W zeszłym roku zająłem tu 10 miejsce i III w swojej kategorii ten rok był lepszy bo zająłem V miejsce w OPEN (do zwycięscy tracąc niecałe 13minut) i II w kategorii (do pierwszego tracąc 5minut) więc za rok czas na… :)
Oficjalne wyniki:
Dystans: 243km
Czas: 07:24:48
Temperatura:20.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:150 ( 76%), W pionie:758 m
Wracając do Kołobrzegu, wystartowałem tu po raz drugi i znów ze swojej jazdy jestem bardzo zadowolony. Do Kołobrzegu pojechaliśmy w szóstkę. Tym razem trasa była zmieniona i do pokonania były okrążenia. Ja i Łukasz wystartowaliśmy na dystansie GIGA 243km (trzy okrążenia), Marek na MEGA 166 (dwa okrążenia) a Asia, Piotr i Witek na MINI czyli 90km (jedno okrążenie). Podsumowując występ całej ekipy LTS-u był to bardzo owocny udział w sumie zdobyliśmy w swoich kategoriach trzy II miejsca a Asia w swojej zdobyła I miejsce.
W tym roku pogoda była trochę lepsza niż w ubiegłym roku nie było tak mocnego i porywistego wiatru choć wiaterek który wiał też potrafił dawać się we znaki, bo niestety wiał on z takiego kierunku że chyba większość okrążenia jechało się ciągle pod wiatr, bo jeśli nie wiał on centralnie w twarz to wiał z takiego kierunku że dość mocno utrudniał jazdę szczególnie na ostatnim okrążeniu.
Co do mojej jazdy to wystartowałem w czwartej grupie (grupy dziesięcio osobowe startowały co 2 minuty), na początku tempo było bardzo mocne, najpierw zaczęli odpadać zawodnicy z naszej grupy a po przejechaniu mniej więcej 15km a może nawet mniej zaczęliśmy doganiać i wyprzedzać startujących przed nami. Mniej więcej po przejechaniu połowy pierwszego okrążenia nastąpiło w naszej grupie zwolnienie gdyż na punkcie kontrolnym tego który dotychczas nadawał tempo nie złapała bramka więc musiał się cofnąć i minąć ją jeszcze raz. Także nastąpiło lekkie rozprężenie i straciliśmy trochę czasu no i po kilkunastu kilometrach dogoniła nas pierwsza grupka startująca na dystansie MEGA. Tempo znów znacznie wzrosło i po kolejnych kilkunastu kilometrach została nas tylko szóstka po trzech z GIGA i MEGA no i w takim składzie przejechaliśmy do końca pierwsze ( średnia ponad 35km/h) i drugie okrążenie (średnia ok 33km/h) Na tym okrążeniu na jednym z przejazdów kolejowych musieliśmy się zatrzymać bo akurat przejeżdżał pociąg . Na trzecie kółko pojechaliśmy już we trzech (średnia spadła do 31,5km/h) ale i tak w połowie okrążenia doganiliśmy tych co startowali we wcześniejszych grupach. I tak do mety dojechaliśmy w szóstkę.
Co do samej jazdy to muszę przyznać że jechało mi się bardzo dobrze, choć pierwsze kilometry były bardzo mocne i to wtedy obawiałem się trochę czy utrzymam koło, no ale udało się i z każdym kilometrem jechało mi się coraz lepiej. Na całej trasie nie miałem ani jednego kryzysu, mięśnie dały radę, zero skurczów itp. także treningi dały efekt:)
W zeszłym roku zająłem tu 10 miejsce i III w swojej kategorii ten rok był lepszy bo zająłem V miejsce w OPEN (do zwycięscy tracąc niecałe 13minut) i II w kategorii (do pierwszego tracąc 5minut) więc za rok czas na… :)
Oficjalne wyniki:
Dystans: 243km
Czas: 07:24:48
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
244.90 km (0.00 km teren), Czas: 07:23 h, Avg:33.17 km/h,
Prędkość maks: 57.10 km/hTemperatura:20.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:150 ( 76%), W pionie:758 m
Do pracy i z powrotem
Do pracy i z powrotem.
Temperatura:, HR max: (%), HR avg: (%), W pionie: m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
14.25 km (0.00 km teren), Czas: 00:30 h, Avg:28.50 km/h,
Prędkość maks: 33.00 km/hTemperatura:, HR max: (%), HR avg: (%), W pionie: m
Po pracy - szosa ( LBK - Darżewo - Darżyno - LBK)
Dziś we trójkę z Piotrem i Markiem pojechaliśmy na krótki rozjazd przed sobotnim startem w Kołobrzegu. Pojechaliśmy tę samą trasę co wczoraj. Dziś także mogłem sprawdzić jak na nowych oponkach jedzie się po mokrym asfalcie i jechało się całkiem dobrze więc po tych 80km jest jak na razie ok:)
Temperatura:16.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:127 ( 65%), W pionie:210 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
43.94 km (0.00 km teren), Czas: 01:24 h, Avg:31.39 km/h,
Prędkość maks: 67.90 km/hTemperatura:16.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:127 ( 65%), W pionie:210 m
Po pracy - szosa ( LBK - Darżewo - Darżyno - LBK)
Dziś założyłem nowe oponki Michelin Pro4 i pojechałem na próbną jazdę, stare oponki trafią na drugi komplet kół. Jechało się bardzo dobrze, czuć jak trzymają się asfaltu, na chropowatej drodze i lekkim piasku też dawały radę.
Temperatura:21.0, HR max:162 ( 83%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:217 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
43.96 km (0.00 km teren), Czas: 01:19 h, Avg:33.39 km/h,
Prędkość maks: 54.40 km/hTemperatura:21.0, HR max:162 ( 83%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:217 m
Po pracy - szosa ( LBK - Czerwieniec - LBK)
Po pracy razem z Markiem pojechaliśmy na mały trening. Pierwszy raz pojechaliśmy trasę przez Potęgowo do Czerwieńca i z powrotem. Tempo do Potęgowa było raczej spokojne ze względu na dość mocny wiatr, natomiast w drodze powrotnej tempo jak zawsze troszkę podkręciliśmy by średnia wyszła w granicach 40km/h
Temperatura:22.0, HR max:171 ( 87%), HR avg:130 ( 66%), W pionie:241 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
54.23 km (0.00 km teren), Czas: 01:42 h, Avg:31.90 km/h,
Prędkość maks: 66.60 km/hTemperatura:22.0, HR max:171 ( 87%), HR avg:130 ( 66%), W pionie:241 m
Niedzielna jazda
Jak co tydzień o 9-tej ruszyliśmy, tym razem w pięciu na wspólny trening. Tempo dzisiejszej jazdy było bardzo spokojne. Najpierw pojechaliśmy nową trasę przez Pogorzelice, Wargowo do Grabkowa tu się rozdzieliliśmy ja z Łukaszem pojechaliśmy dalej a reszta wróciła do Lęborka. W planach mieliśmy przejechać co najmniej 100km więc ruszyliśmy do Łupawy a następnie do Nowej Dąbrowy skąd by nie jechać tej samej trasy co wczoraj pojechaliśmy prawie do Redzikowa. Tutaj zawróciliśmy i pojechaliśmy cały czas pod wiatr w stronę Lęborka. W Potęgowie pojechaliśmy jeszcze nową trasę do Czerwieńca skąd zawróciliśmy i wróciliśmy do Lęborka.
Temperatura:28.0, HR max:169 ( 86%), HR avg:121 ( 62%), W pionie:424 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
120.25 km (0.00 km teren), Czas: 04:00 h, Avg:30.06 km/h,
Prędkość maks: 49.60 km/hTemperatura:28.0, HR max:169 ( 86%), HR avg:121 ( 62%), W pionie:424 m
Do pracy i z powrotem
Do pracy i z powrotem
Temperatura:, HR max: (%), HR avg: (%), W pionie: m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
14.25 km (0.00 km teren), Czas: 00:30 h, Avg:28.50 km/h,
Prędkość maks: 34.70 km/hTemperatura:, HR max: (%), HR avg: (%), W pionie: m
Po pracy - szosa
Na początku do Potęgowa jechaliśmy w miarę spokojnie, później tempo troszkę wzrosło no i setkę pokonaliśmy w 3 godzinki więc biorąc pod uwagę jazdę na niektórych odcinkach po bardzo dziurawych drogach nie było tak źle :)
Temperatura:26.0, HR max:175 ( 89%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:411 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
103.39 km (0.00 km teren), Czas: 03:08 h, Avg:33.00 km/h,
Prędkość maks: 58.70 km/hTemperatura:26.0, HR max:175 ( 89%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:411 m
Po pracy - szosa ( LBK - Darżewo - Darżyno - LBK)
Podobnie jak wczoraj dziś znów zrobiłem trochę mocniejszy trening. Po wczorajszym jechało mi się nawet dość dobrze:)
Temperatura:20.0, HR max:169 ( 86%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:208 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
44.08 km (0.00 km teren), Czas: 01:15 h, Avg:35.26 km/h,
Prędkość maks: 62.20 km/hTemperatura:20.0, HR max:169 ( 86%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:208 m
Po pracy - szosa (nowa pętla LBK - Darżyno - LBK)
Po wczorajszej spokojnej jeździe dziś postanowiłem pojechać trochę mocniejszym tempem. No i udało się to był mój jeden z szybszych przejazdów troszkę zmienioną trasą:
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,40km - 11:18 (tempo 1:32; avg 39,1km/h; cad 98; avg156/max172)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,10km - 17:13 (tempo 1:42; avg 35,2km/h; cad 92; avg162/max181)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Wargowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,65km - 44:37 (tempo 1:44; avg 34,5km/h; cad 86; avg153/max172)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,04km - 14:29 (tempo 1:27; avg 41,4km/h; cad 95; avg152/max171)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,40km - 11:11 (tempo 1:31; avg 39,6km/h; cad 96; avg160/max179)
CAŁOŚĆ
60,58km - 01:38:50 (tempo 1:38; avg 36,8km/h; cad 90; avg155/max181)
Wiatr nie był za bardzo sprzyjający, wiał z boku więc za bardzo nie pomagał a w drodze powrotnej troszkę utrudniał jazdę ale i tak z dzisiejszej jazdy jestem bardzo zadowolony :)
Temperatura:18.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:283 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,40km - 11:18 (tempo 1:32; avg 39,1km/h; cad 98; avg156/max172)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,10km - 17:13 (tempo 1:42; avg 35,2km/h; cad 92; avg162/max181)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Wargowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,65km - 44:37 (tempo 1:44; avg 34,5km/h; cad 86; avg153/max172)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,04km - 14:29 (tempo 1:27; avg 41,4km/h; cad 95; avg152/max171)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,40km - 11:11 (tempo 1:31; avg 39,6km/h; cad 96; avg160/max179)
CAŁOŚĆ
60,58km - 01:38:50 (tempo 1:38; avg 36,8km/h; cad 90; avg155/max181)
Wiatr nie był za bardzo sprzyjający, wiał z boku więc za bardzo nie pomagał a w drodze powrotnej troszkę utrudniał jazdę ale i tak z dzisiejszej jazdy jestem bardzo zadowolony :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
64.22 km (0.00 km teren), Czas: 01:48 h, Avg:35.68 km/h,
Prędkość maks: 56.40 km/hTemperatura:18.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:283 m