- Kategorie:
- 0 - 50.458
- 100 - 200.99
- 200 >.14
- 2008.0
- 2009.92
- 2010.109
- 2011.169
- 2012.207
- 2013.91
- 50 - 100.185
- Flow.3
- Geocaching.20
- Maraton szosowy.5
- Podjazdy.12
- Samotnie.123
- Szosa.391
- Teren.246
- Trenażer.61
- Wirtualny przeciwnik.8
- Wycieczka.34
- Wycieczka kilkudniowa.7
Wpisy archiwalne w kategorii
2012
Dystans całkowity: | 12227.76 km (w terenie 709.00 km; 5.80%) |
Czas w ruchu: | 409:10 |
Średnia prędkość: | 29.88 km/h |
Maksymalna prędkość: | 70.90 km/h |
Suma podjazdów: | 69421 m |
Maks. tętno maksymalne: | 197 (100 %) |
Maks. tętno średnie: | 176 (90 %) |
Suma kalorii: | 420493 kcal |
Liczba aktywności: | 207 |
Średnio na aktywność: | 59.07 km i 1h 58m |
Więcej statystyk |
Po pracy - szosa (nowa pętla LBK - Darżyno - LBK)
Dziś miałem jechać spokojnie, jednak z każdym kilometrem jechało mi się coraz lepiej więc tempo wzrosło. Jutro mam zamiar znów założyć lemondke
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,38km - 12:45 (tempo 1:44; avg 34,7km/h; cad 94; avg140/max152)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,05km - 19:04 (tempo 1:54; avg 31,5km/h; cad 87; avg143/max164)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,60km - 46:41 (tempo 1:49; avg 32,9km/h; cad 86; avg139/max163)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,01km - 14:43 (tempo 1:28; avg 40,06km/h; cad 97; avg160/max176)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,39km - 12:06 (tempo 1:38; avg 36,3km/h; cad 97; avg157/max168)
CAŁOŚĆ
60,43km - 01:45:20 (tempo 1:45; avg 34,4km/h; cad 89; avg144/max176)
Jeszcze 336km :)
Temperatura:18.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:295 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,38km - 12:45 (tempo 1:44; avg 34,7km/h; cad 94; avg140/max152)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,05km - 19:04 (tempo 1:54; avg 31,5km/h; cad 87; avg143/max164)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,60km - 46:41 (tempo 1:49; avg 32,9km/h; cad 86; avg139/max163)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,01km - 14:43 (tempo 1:28; avg 40,06km/h; cad 97; avg160/max176)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,39km - 12:06 (tempo 1:38; avg 36,3km/h; cad 97; avg157/max168)
CAŁOŚĆ
60,43km - 01:45:20 (tempo 1:45; avg 34,4km/h; cad 89; avg144/max176)
Jeszcze 336km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
64.06 km (0.00 km teren), Czas: 01:53 h, Avg:34.01 km/h,
Prędkość maks: 55.80 km/hTemperatura:18.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:295 m
Po pracy - szosa (LBK - Poganice - LBK)
Najpierw miałem zamiar jechać jednie do Potęgowa i z powrotem, w trakcie jazdy zmieniłem trochę plany i pojechałem do Poganic. Tempo na początku było takie sobie ale później trochę się rozkręciłem.
Temperatura:22.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:147 ( 75%), W pionie:163 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
48.95 km (0.00 km teren), Czas: 01:25 h, Avg:34.55 km/h,
Prędkość maks: 54.00 km/hTemperatura:22.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:147 ( 75%), W pionie:163 m
Dookoła jeziora Żarnowieckiego i wczorajszego pecha ciąg dalszy:(
Jak co tydzień o 9-tej zebraliśmy się by wspólnie pojechać na trening. Pogoda dziś była typowo letnia, ładne słoneczko ale niestety z każdą godziną wzmagał się coraz mocniejszy wiatr.
Aby ciągle nie jeździć tą samą trasą postanowiłem że dziś pojadę dookoła jeziora Żarnowieckiego. Koleżanki i koledzy zgodzili się ale w sumie nie do końca bo całą trasę przejechaliśmy tylko we dwoje z Michałem reszta natomiast towarzyszyła nam jedynie kawałek drogi bo pojechali trasę maratonu Hopfera.
Po ok. 10km zaczęła się powtórka wczorajszego pecha a mianowicie złapałem gumę:( (130km i trzecia guma) wymieniłem dętkę i z lekką obawą pojechaliśmy dalej. Początek dość spokojny odcinek do Maszewka to średnia troszkę powyżej 30km/h, następny odcinek z lekką pomocą wiatru to średnia powyżej 37km/h. Gdy skręciliśmy i zaczęliśmy jechać wzdłuż jeziora Żarnowieckiego wiaterek zaczął trochę bardziej utrudniać jazdę.
Jak zawsze gdy jestem w tej okolicy to dla sprawdzenia formy podjeżdżam pod premię w stronę Krokowej, myślałem że będzie ciężko ale nie było tak źle czas jaki uzyskałem był nawet nawet:) 1,71km podjazdu w czasie 4:45 tempo 2:47 więc takie samo jak ostatnio ale za to z większą kadencją i o ile pamiętam dużo lżej się podjeżdżało.
Po podjeździe pojechałem kolejny podjazd pod pomorski 'Orlinek' tu wydawało mi się że jedzie się strasznie ciężko ale okazało się że czas podjazdu był lepszy niż ostatnio a ja podobnie jak poprzedni podjazd nie jechałem na maksa tylko z pewnym zapasem.
Z Gniewina cały czas pod wiatr wróciliśmy przez Brzeźno do Lęborka. Na tym by jazda się skończyła gdyby nie to że w Nowej Wsi złapałem drugą gumę:(
Znów wymieniłem dętkę na załataną ale po kilkuset metrach znów kapeć:( Zostało dosłownie ok. 5km do domu więc nie było sensu by Michał czekał na mnie więc ja spokojnie zająłem się kolejnym łataniem a Michał wrócił do Lęborka.
Ja załatałem dętkę, no ale... w dętce nie było dziury lecz była ona przetarta więc mimo że ją załatałem to znów po kilkuset metrach zeszło powietrze i tak ostatnie 4km jechałem na flaku.
Podsumowując, jutro wyrzucę fartuch z obręczy i zastąpię go taśmą może wtedy nie będę łapał więcej kapci:) poza tym jechało mi się dziś bardzo dobrze, tempo mogłoby być nawet trochę lepsze, podobnie jak na podjazdach mogłem trochę mocniej depnąć bo pod nogą miałem jeszcze trochę zapasu:)
Pozostało 449km :)
Temperatura:29.0, HR max:185 ( 94%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:557 m
Aby ciągle nie jeździć tą samą trasą postanowiłem że dziś pojadę dookoła jeziora Żarnowieckiego. Koleżanki i koledzy zgodzili się ale w sumie nie do końca bo całą trasę przejechaliśmy tylko we dwoje z Michałem reszta natomiast towarzyszyła nam jedynie kawałek drogi bo pojechali trasę maratonu Hopfera.
Po ok. 10km zaczęła się powtórka wczorajszego pecha a mianowicie złapałem gumę:( (130km i trzecia guma) wymieniłem dętkę i z lekką obawą pojechaliśmy dalej. Początek dość spokojny odcinek do Maszewka to średnia troszkę powyżej 30km/h, następny odcinek z lekką pomocą wiatru to średnia powyżej 37km/h. Gdy skręciliśmy i zaczęliśmy jechać wzdłuż jeziora Żarnowieckiego wiaterek zaczął trochę bardziej utrudniać jazdę.
Jak zawsze gdy jestem w tej okolicy to dla sprawdzenia formy podjeżdżam pod premię w stronę Krokowej, myślałem że będzie ciężko ale nie było tak źle czas jaki uzyskałem był nawet nawet:) 1,71km podjazdu w czasie 4:45 tempo 2:47 więc takie samo jak ostatnio ale za to z większą kadencją i o ile pamiętam dużo lżej się podjeżdżało.
Po podjeździe pojechałem kolejny podjazd pod pomorski 'Orlinek' tu wydawało mi się że jedzie się strasznie ciężko ale okazało się że czas podjazdu był lepszy niż ostatnio a ja podobnie jak poprzedni podjazd nie jechałem na maksa tylko z pewnym zapasem.
Z Gniewina cały czas pod wiatr wróciliśmy przez Brzeźno do Lęborka. Na tym by jazda się skończyła gdyby nie to że w Nowej Wsi złapałem drugą gumę:(
Znów wymieniłem dętkę na załataną ale po kilkuset metrach znów kapeć:( Zostało dosłownie ok. 5km do domu więc nie było sensu by Michał czekał na mnie więc ja spokojnie zająłem się kolejnym łataniem a Michał wrócił do Lęborka.
Ja załatałem dętkę, no ale... w dętce nie było dziury lecz była ona przetarta więc mimo że ją załatałem to znów po kilkuset metrach zeszło powietrze i tak ostatnie 4km jechałem na flaku.
Podsumowując, jutro wyrzucę fartuch z obręczy i zastąpię go taśmą może wtedy nie będę łapał więcej kapci:) poza tym jechało mi się dziś bardzo dobrze, tempo mogłoby być nawet trochę lepsze, podobnie jak na podjazdach mogłem trochę mocniej depnąć bo pod nogą miałem jeszcze trochę zapasu:)
Pozostało 449km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
102.39 km (0.00 km teren), Czas: 03:30 h, Avg:29.25 km/h,
Prędkość maks: 59.00 km/hTemperatura:29.0, HR max:185 ( 94%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:557 m
Do pracy i z powrotem
Do pracy i z powrotem.
Temperatura:, HR max: (%), HR avg: (%), W pionie: m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
14.28 km (0.00 km teren), Czas: 00:30 h, Avg:28.56 km/h,
Prędkość maks: 35.00 km/hTemperatura:, HR max: (%), HR avg: (%), W pionie: m
Po pracy - szosa ( LBK - Słupsk - LBK)
Dziś w trójkę ja, Marek i Piotr pojechaliśmy do Słupska i z powrotem. Dla mnie był to wyjazd niezwykle pechowy. Dwa dni temu zmieniłem w rowerze koła, dziś był to mój trzeci wyjazd na tych kołach i pech chciał że złapałem w drodze do Słupska dwa razy gumę z tym że nie przez jakieś szkło czy coś w tym stylu ale najprawdopodobniej przesunął się fartuch na obręczy i przeciął mi dętkę od wewnątrz :( Pierwszy raz złapałem gumę przed Potęgowem, drugi raz już w samym Słupsku, tym razem zdjąłem fartuch przesunąłem go i od nowa ułożyłem, no i udało mi się jakoś szczęśliwie dojechać i wrócić do Lęborka.
Sama droga od tablicy Lębork do tablicy Słupsk i z powrotem bez przejazdu przez miasto zajęła nam niecałe 2:30 średnia to ponad 35km/h a nie jechało się ze względu na wiatr wcale tak lekko :)
Zostało jeszcze 551km :)
Temperatura:24.0, HR max:177 ( 90%), HR avg:136 ( 69%), W pionie:423 m
Sama droga od tablicy Lębork do tablicy Słupsk i z powrotem bez przejazdu przez miasto zajęła nam niecałe 2:30 średnia to ponad 35km/h a nie jechało się ze względu na wiatr wcale tak lekko :)
Zostało jeszcze 551km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
113.21 km (0.00 km teren), Czas: 03:24 h, Avg:33.30 km/h,
Prędkość maks: 61.70 km/hTemperatura:24.0, HR max:177 ( 90%), HR avg:136 ( 69%), W pionie:423 m
Po pracy - szosa ( LBK - Darżyno - LBK)
Dziś zebraliśmy się we czwórkę i pojechaliśmy do Darżyna, w drodze powrotnej dołączył do nas jeszcze Witek i wspólnie wróciliśmy do Lęborka.
Droga do Darżyna w spokojnym tempie, powrót mocniejszy :)
Jeszcze 680km :)
Temperatura:19.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:139 ( 71%), W pionie:155 m
Droga do Darżyna w spokojnym tempie, powrót mocniejszy :)
Jeszcze 680km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
41.55 km (0.00 km teren), Czas: 01:13 h, Avg:34.15 km/h,
Prędkość maks: 63.20 km/hTemperatura:19.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:139 ( 71%), W pionie:155 m
Po pracy - szosa (nowa pętla LBK - Darżyno - LBK)
Przejazd tą samą trasą co wczoraj tylko w odwrotnym kierunku:)
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,40km - 11:58 (tempo 1:37; avg 36,7km/h; cad 98; avg145/max153)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,09km - 18:44 (tempo 1:52; avg 32,3km/h; cad 88; avg145/max166)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Wargowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,61km - 48:24 (tempo 1:53; avg 31,8km/h; cad 79; avg136/max165)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,02km - 15:05 (tempo 1:30; avg 49,8km/h; cad 91; avg154/max173)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,39km - 11:33 (tempo 1:34; avg 38,4km/h; cad 99; avg161/max172)
CAŁOŚĆ
60,50km - 01:45:46 (tempo 1:45; avg 34,3km/h; cad 86; avg143/max173)
Tempo trochę wolniejsze niż mój ostatni przejazd, początek jechało mi się troszkę ciężko później było już coraz lepiej. Przed Potęgowem spotkałem Łukasz i wspólnie pojechaliśmy dalszą część trasy do Darżyna gdzie spotkaliśmy Marka:)
Do przejechania pozostało 721km :)
Temperatura:19.0, HR max:173 ( 88%), HR avg:141 ( 72%), W pionie:297 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,40km - 11:58 (tempo 1:37; avg 36,7km/h; cad 98; avg145/max153)
II odcinek [skręt - skręt do Potęgowa]
10,09km - 18:44 (tempo 1:52; avg 32,3km/h; cad 88; avg145/max166)
III odcinek pętla [skręt Potęgowo - Wargowo - Darżyno - skęt Potęgowo]
25,61km - 48:24 (tempo 1:53; avg 31,8km/h; cad 79; avg136/max165)
IV odcinek [skręt na Potęgowo - skręt Unieszyno]
10,02km - 15:05 (tempo 1:30; avg 49,8km/h; cad 91; avg154/max173)
V odcinek [skręt Unieszyno - tablica Lębork]
7,39km - 11:33 (tempo 1:34; avg 38,4km/h; cad 99; avg161/max172)
CAŁOŚĆ
60,50km - 01:45:46 (tempo 1:45; avg 34,3km/h; cad 86; avg143/max173)
Tempo trochę wolniejsze niż mój ostatni przejazd, początek jechało mi się troszkę ciężko później było już coraz lepiej. Przed Potęgowem spotkałem Łukasz i wspólnie pojechaliśmy dalszą część trasy do Darżyna gdzie spotkaliśmy Marka:)
Do przejechania pozostało 721km :)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
64.15 km (0.00 km teren), Czas: 01:55 h, Avg:33.47 km/h,
Prędkość maks: 54.30 km/hTemperatura:19.0, HR max:173 ( 88%), HR avg:141 ( 72%), W pionie:297 m
Nowa pętla w odwrotnym kierunku LBK - Darżyno - Wargowo - LBK
Dzień wolny więc tym razem o 10-tej spotkaliśmy się w czwórkę ja, Marek, Michał i Piotr i pojechaliśmy na lekki i jak na wolny dzień krótki trening.
Pogoda jak na lato niezbyt ciekawa, chłodnawo i wietrznie. Pojechaliśmy nową pętlę przez Darżyno ale w odwrotnym kierunku. W tę stronę chyba trasa jest ciut łatwiejsza ale może to jedynie złudzenie.
Po dzisiejszej jeździe zostało mi 785km do przejechania by przekroczyć 10000km w sezonie. Jeśli nic się nie przytrafi to być może uda mi się to zrealizować już w tym miesiącu pozostało 16 dni więc byłoby to 50km dziennie:)
Temperatura:18.0, HR max:184 ( 94%), HR avg:135 ( 69%), W pionie:284 m
Pogoda jak na lato niezbyt ciekawa, chłodnawo i wietrznie. Pojechaliśmy nową pętlę przez Darżyno ale w odwrotnym kierunku. W tę stronę chyba trasa jest ciut łatwiejsza ale może to jedynie złudzenie.
Po dzisiejszej jeździe zostało mi 785km do przejechania by przekroczyć 10000km w sezonie. Jeśli nic się nie przytrafi to być może uda mi się to zrealizować już w tym miesiącu pozostało 16 dni więc byłoby to 50km dziennie:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
60.85 km (0.00 km teren), Czas: 01:59 h, Avg:30.68 km/h,
Prędkość maks: 57.50 km/hTemperatura:18.0, HR max:184 ( 94%), HR avg:135 ( 69%), W pionie:284 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Dzisiejsza jazda nie wyszła mi zbyt dobrze, początek pojechałem zbyt mocno i później na podjeździe do Unieszyna musiałem troszkę odpuścić, później jechałem już prawie do końca w spokojnym tempie.
Temperatura:18.0, HR max:167 ( 85%), HR avg:134 ( 68%), W pionie:380 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.64 km (0.00 km teren), Czas: 01:21 h, Avg:31.59 km/h,
Prędkość maks: 57.00 km/hTemperatura:18.0, HR max:167 ( 85%), HR avg:134 ( 68%), W pionie:380 m
Rozjaz po wczorajszym
Rozjazd po wczorajszym maratonem, pogoda a w szczególności wiatr podobny do tego wczorajszego w Kołobrzegu więc nie było zbyt lekko.
Temperatura:18.0, HR max:166 ( 85%), HR avg:128 ( 65%), W pionie:260 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
80.03 km (0.00 km teren), Czas: 02:34 h, Avg:31.18 km/h,
Prędkość maks: 45.00 km/hTemperatura:18.0, HR max:166 ( 85%), HR avg:128 ( 65%), W pionie:260 m