- Kategorie:
- 0 - 50.458
- 100 - 200.99
- 200 >.14
- 2008.0
- 2009.92
- 2010.109
- 2011.169
- 2012.207
- 2013.91
- 50 - 100.185
- Flow.3
- Geocaching.20
- Maraton szosowy.5
- Podjazdy.12
- Samotnie.123
- Szosa.391
- Teren.246
- Trenażer.61
- Wirtualny przeciwnik.8
- Wycieczka.34
- Wycieczka kilkudniowa.7
Wpisy archiwalne w kategorii
2012
Dystans całkowity: | 12227.76 km (w terenie 709.00 km; 5.80%) |
Czas w ruchu: | 409:10 |
Średnia prędkość: | 29.88 km/h |
Maksymalna prędkość: | 70.90 km/h |
Suma podjazdów: | 69421 m |
Maks. tętno maksymalne: | 197 (100 %) |
Maks. tętno średnie: | 176 (90 %) |
Suma kalorii: | 420493 kcal |
Liczba aktywności: | 207 |
Średnio na aktywność: | 59.07 km i 1h 58m |
Więcej statystyk |
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Takiego przejazdu jak dziś chyba długo nie powtórzę:) Pogoda dziś była sprzyjająca ale nie do końca, wiatr był dość mocny ale boczny i tak zupełnie nie ułatwiał jazdy.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 11:39 (tempo 1:34; avg 38,2km/h; cad 90; avg154/max163)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.99km - 33:22 (tempo 1:51; avg 32,3km/h; cad 74; avg152/max172)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 13:11 (tempo 2:12; avg 27,3km/h; cad 71; avg162/max179)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:02 (tempo 1:18; avg 45,7km/h; cad 92; avg162/max177)
V odcinek (pętla - dom)
4,07km - 6:50 (tempo 1:41; avg 35,6km/h; cad 74; avg165/max177)
Dziś jechało mi się wyjątkowo dobrze, poprawiłem czasy na każdym z odcinków:)
Temperatura:16.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:154 ( 78%), W pionie:372 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 11:39 (tempo 1:34; avg 38,2km/h; cad 90; avg154/max163)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.99km - 33:22 (tempo 1:51; avg 32,3km/h; cad 74; avg152/max172)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 13:11 (tempo 2:12; avg 27,3km/h; cad 71; avg162/max179)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:02 (tempo 1:18; avg 45,7km/h; cad 92; avg162/max177)
V odcinek (pętla - dom)
4,07km - 6:50 (tempo 1:41; avg 35,6km/h; cad 74; avg165/max177)
Dziś jechało mi się wyjątkowo dobrze, poprawiłem czasy na każdym z odcinków:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.97 km (0.00 km teren), Czas: 01:16 h, Avg:33.92 km/h,
Prędkość maks: 57.30 km/hTemperatura:16.0, HR max:179 ( 91%), HR avg:154 ( 78%), W pionie:372 m
Po pracy - szosa (2 x podjazd; LBK - Popowo - Cewice - Maszewo - LBK)
Dziś był chyba pierwszy tak gorący dzień, gdy wyjeżdżałem po 18-tej na trening wciąż było około 20°C. Najpierw pojechałem na podjazd do Dziechna
I podjazd - 5,44km
czas: 12:01
50x16
Tętno avg 165 max 190
Cad avg 68
Jechało mi się całkiem dobrze, pierwsza część podjazdu na siedząco, druga na stojąco stąd tak wysokie tętno.
Gdy zjechałem na dół dołączył do mnie kolega z klubu Marek i wspólnie pojechaliśmy na dalszy trening. Drugi podjazd pokonywaliśmy w mniejszym tempie
II podjazd - 5,44km
czas: 14:09
39x16
Tętno avg 145 max 176
Cad avg 73
Następnie pojechaliśmy przez Łebunie do Cewic skąd przez Maszewo wróciliśmy do Lęborka.
Temperatura:19.0, HR max:190 ( 97%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:477 m
I podjazd - 5,44km
czas: 12:01
50x16
Tętno avg 165 max 190
Cad avg 68
Jechało mi się całkiem dobrze, pierwsza część podjazdu na siedząco, druga na stojąco stąd tak wysokie tętno.
Gdy zjechałem na dół dołączył do mnie kolega z klubu Marek i wspólnie pojechaliśmy na dalszy trening. Drugi podjazd pokonywaliśmy w mniejszym tempie
II podjazd - 5,44km
czas: 14:09
39x16
Tętno avg 145 max 176
Cad avg 73
Następnie pojechaliśmy przez Łebunie do Cewic skąd przez Maszewo wróciliśmy do Lęborka.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
52.26 km (0.00 km teren), Czas: 01:54 h, Avg:27.51 km/h,
Prędkość maks: 61.20 km/hTemperatura:19.0, HR max:190 ( 97%), HR avg:137 ( 70%), W pionie:477 m
Po pracy - szosa (LBK - Tłuczewo - LBK)
Pogoda zrobiła się dziś prawdziwie wiosenna choć gdy wróciłem z pracy przez moment kropił deszcz jednak po chwili się uspokoiło ale za to zaczęło dość mocno wiać. Tym razem wybrałem się w drugą stronę czyli pojechałem do Tłuczewa i z powrotem.
Odcinek to Tłuczewa jechałem cały czas pod wiatr, jechało się dość ciężko choć w sumie średnia przy takich warunkach wyszła całkiem przyzwoita. Droga powrotna to już inna bajka:)
Temperatura:14.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:302 m
Odcinek to Tłuczewa jechałem cały czas pod wiatr, jechało się dość ciężko choć w sumie średnia przy takich warunkach wyszła całkiem przyzwoita. Droga powrotna to już inna bajka:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
44.65 km (0.00 km teren), Czas: 01:21 h, Avg:33.07 km/h,
Prędkość maks: 60.10 km/hTemperatura:14.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:152 ( 77%), W pionie:302 m
Po pracy - szosa (LBK - Darżyno - LBK)
Po pracy z kolegą z klubu pojechaliśmy do Darżyna z powrotem. Odcinek do Darżyna (17,55km) jechaliśmy spokojnym tempem średnia wyszła 30,5km/h natomiast w drodze powrotnej tempo było o wiele mocniejsze średnia 37km/h przy bocznym wietrze który wcale nie ułatwiał jazdy.
Temperatura:9.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:126 ( 64%), W pionie:161 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
41.14 km (0.00 km teren), Czas: 01:16 h, Avg:32.48 km/h,
Prędkość maks: 68.40 km/hTemperatura:9.0, HR max:176 ( 90%), HR avg:126 ( 64%), W pionie:161 m
Spokojna jazda (LBK - Unieszyno - LBK)
Dziś w sumie miałem wcale nie jeździć ale była taka piękna pogoda że żal byłoby jej nie wykorzystać więc jakoś wygospodarowałem te 1,5h i wskoczyłem na rower. Z rana świeciło piękne słońce ale gdy ja ruszałem po godzinie 13-tej słońce na początku świeciło ale wiał za to silny wiatr. Jako że miałem tylko 1,5h wolnego czasu pojechałem w spokojnym tempie pętle LBK - Unieszyno - LBK) Przez wiatr nie jechało się zbyt lekko ale miał to być taki regeneracyjny i relaksacyjny wyjazd:)
Temperatura:17.0, HR max:164 ( 84%), HR avg:132 ( 67%), W pionie:384 m
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.96 km (0.00 km teren), Czas: 01:26 h, Avg:29.97 km/h,
Prędkość maks: 56.10 km/hTemperatura:17.0, HR max:164 ( 84%), HR avg:132 ( 67%), W pionie:384 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Czwarty raz w tym tygodniu pojechałem tę samą trasę. Tym razem pogoda był chyba najbardziej równa, czyli wiaterek wiał akurat z takiego kierunku że pomagał albo przeszkadzał równo na całej trasie.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 12:14 (tempo 1:38; avg 36,4km/h; cad 94; avg154/max173)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.95km - 35:11 (tempo 1:58; avg 30,5km/h; cad 71; avg145/max167)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
6,00km - 14:26 (tempo 2:25; avg 24,9km/h; cad 68; avg145/max164)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:33 (tempo 1:24; avg 42,7km/h; cad 83; avg139/max149)
V odcinek (pętla - dom)
4,07km - 7:42 (tempo 1:54; avg 31,7km/h; cad 70; avg143/max157)
Na V odcinku przy przejeździe przez miasto musiałem dwa razy zwalniać, raz przez mały korek a drugi raz na światłach.
Po dniu przerwy jechało mi się bardzo dobrze i gdybym się postarał mógłbym wykrzesać z siebie więcej:)
Temperatura:8.0, HR max:173 ( 88%), HR avg:144 ( 73%), W pionie:375 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 12:14 (tempo 1:38; avg 36,4km/h; cad 94; avg154/max173)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.95km - 35:11 (tempo 1:58; avg 30,5km/h; cad 71; avg145/max167)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
6,00km - 14:26 (tempo 2:25; avg 24,9km/h; cad 68; avg145/max164)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:33 (tempo 1:24; avg 42,7km/h; cad 83; avg139/max149)
V odcinek (pętla - dom)
4,07km - 7:42 (tempo 1:54; avg 31,7km/h; cad 70; avg143/max157)
Na V odcinku przy przejeździe przez miasto musiałem dwa razy zwalniać, raz przez mały korek a drugi raz na światłach.
Po dniu przerwy jechało mi się bardzo dobrze i gdybym się postarał mógłbym wykrzesać z siebie więcej:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.94 km (0.00 km teren), Czas: 01:21 h, Avg:31.81 km/h,
Prędkość maks: 57.60 km/hTemperatura:8.0, HR max:173 ( 88%), HR avg:144 ( 73%), W pionie:375 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Trzeci dzień pod rząd pojechałem trasę dookoła Lęborka. Tym razem pogoda trochę się poprawiła jeśli chodzi o wiatr, także odcinki I, IV i V zdecydowanie jechało się lżej gdyż troszkę pomagał wiatr.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 11:46 (tempo 1:35; avg 37,7km/h; cad 91; avg153/max162)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.95km - 35:39 (tempo 1:59; avg 30,2km/h; cad 76; avg146/max161)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 14:23 (tempo 2:24; avg 25km/h; cad 66; avg148/max163)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,40km - 7:07 (tempo 1:19; avg 45,1km/h; cad 82; avg142/max158)
V odcinek (pętla - dom)
3,96km - 6:49 (tempo 1:43; avg 34,8km/h; cad 73; avg147/max161)
Na początku jechało mi się troszkę ciężko a podjazd do Unieszyna był męczący jednak w okolicach Krępkowic jakoś wkręciłem się na obroty i dalej jechało mi się już o wiele lepiej.
Temperatura:12.0, HR max:163 ( 83%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:369 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,47km - 11:46 (tempo 1:35; avg 37,7km/h; cad 91; avg153/max162)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.95km - 35:39 (tempo 1:59; avg 30,2km/h; cad 76; avg146/max161)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 14:23 (tempo 2:24; avg 25km/h; cad 66; avg148/max163)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,40km - 7:07 (tempo 1:19; avg 45,1km/h; cad 82; avg142/max158)
V odcinek (pętla - dom)
3,96km - 6:49 (tempo 1:43; avg 34,8km/h; cad 73; avg147/max161)
Na początku jechało mi się troszkę ciężko a podjazd do Unieszyna był męczący jednak w okolicach Krępkowic jakoś wkręciłem się na obroty i dalej jechało mi się już o wiele lepiej.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.79 km (0.00 km teren), Czas: 01:20 h, Avg:32.09 km/h,
Prędkość maks: 58.00 km/hTemperatura:12.0, HR max:163 ( 83%), HR avg:146 ( 74%), W pionie:369 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Dziś znów postanowiłem pojechać tę samą trasę co wczoraj, pogoda była podobna choć chyba troszkę mocniej wiało. Przed Leśnicami spotkałem Eryka który przyłączył się do mnie i wspólnie pojechaliśmy w dalszą trasę.
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,46km - 13:56 (tempo 1:52; avg 31,8km/h; cad 91; avg161/max173)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.96km - 34:05 (tempo 1:54; avg 31,6km/h; cad 74; avg159/max180)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 14:39 (tempo 2:27; avg 24,5km/h; cad 68; avg156/max174)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,40km - 7:17 (tempo 1:21; avg 44,4km/h; cad 83; avg154/max168)
V odcinek (pętla - dom)
4,09km - 7:41 (tempo 1:53; avg 31,3km/h; cad 71; avg152/max170)
Odcinek I i III wolniej niż wczoraj (I z pewnością przez wiatr, a III na podjazdach mogło być troszkę mocniejsze tempo) Z II odcinka jestem zadowolony tempo było bardzo dobre :)
W sumie jechało mi się dosyć dobrze choć troszkę ciężej niż wczoraj.
Temperatura:8.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:155 ( 79%), W pionie:385 m
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,46km - 13:56 (tempo 1:52; avg 31,8km/h; cad 91; avg161/max173)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.96km - 34:05 (tempo 1:54; avg 31,6km/h; cad 74; avg159/max180)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
5,99km - 14:39 (tempo 2:27; avg 24,5km/h; cad 68; avg156/max174)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,40km - 7:17 (tempo 1:21; avg 44,4km/h; cad 83; avg154/max168)
V odcinek (pętla - dom)
4,09km - 7:41 (tempo 1:53; avg 31,3km/h; cad 71; avg152/max170)
Odcinek I i III wolniej niż wczoraj (I z pewnością przez wiatr, a III na podjazdach mogło być troszkę mocniejsze tempo) Z II odcinka jestem zadowolony tempo było bardzo dobre :)
W sumie jechało mi się dosyć dobrze choć troszkę ciężej niż wczoraj.
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
42.91 km (0.00 km teren), Czas: 01:22 h, Avg:31.40 km/h,
Prędkość maks: 58.80 km/hTemperatura:8.0, HR max:180 ( 92%), HR avg:155 ( 79%), W pionie:385 m
Po pracy - szosa (LBK - Unieszyno - LBK)
Po pracy dla rozruszania mięśni po wczorajszym pojechałem na moją ulubioną pętle dookoła Lęborka.
Dla lepszego porównania swoich wyników podzieliłem sobie tę trasę na odcinki:)
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,48km - 13:51 (tempo 1:51; avg 32,4km/h; cad 87; avg148/max156)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.94km - 34:56 (tempo 1:57; avg 30,08km/h; cad 71; avg141/max162)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
6,01km - 13:57 (tempo 2:19; avg 25,8km/h; cad 68; avg149/max170)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:46 (tempo 1:26; avg 41,5km/h; cad 77; avg144/max163)
V odcinek (pętla - dom)
4,08km - 7:39 (tempo 1:52; avg 31,7km/h; cad 77; avg152/max170) - ten odcinek jest już po mieście i zależy od natężenia ruchu na ulicach.
Dzisiaj o dziwo jechało mi się bardzo dobrze, na dodatek wiał dość mocny i porywisty wiatr, no i I, IV i V odcinek jechałem cały czas pod wiatr myślałem więc że będę bardziej odczuwał wczorajszą jazdę, ale jechało mi się bardzo dobrze:)
Temperatura:8.0, HR max:170 ( 87%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:396 m
Dla lepszego porównania swoich wyników podzieliłem sobie tę trasę na odcinki:)
I odcinek [tablica Lębork - skręt do Unieszyna]
7,48km - 13:51 (tempo 1:51; avg 32,4km/h; cad 87; avg148/max156)
II odcinek [skręt - skręt nad jezioro Osowskie]
17.94km - 34:56 (tempo 1:57; avg 30,08km/h; cad 71; avg141/max162)
III odcinek [skręt - podjazd Dziechno]
6,01km - 13:57 (tempo 2:19; avg 25,8km/h; cad 68; avg149/max170)
IV odcinek [zjazd do pętli]
5,41km - 7:46 (tempo 1:26; avg 41,5km/h; cad 77; avg144/max163)
V odcinek (pętla - dom)
4,08km - 7:39 (tempo 1:52; avg 31,7km/h; cad 77; avg152/max170) - ten odcinek jest już po mieście i zależy od natężenia ruchu na ulicach.
Dzisiaj o dziwo jechało mi się bardzo dobrze, na dodatek wiał dość mocny i porywisty wiatr, no i I, IV i V odcinek jechałem cały czas pod wiatr myślałem więc że będę bardziej odczuwał wczorajszą jazdę, ale jechało mi się bardzo dobrze:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
45.07 km (0.00 km teren), Czas: 01:28 h, Avg:30.73 km/h,
Prędkość maks: 55.50 km/hTemperatura:8.0, HR max:170 ( 87%), HR avg:143 ( 73%), W pionie:396 m
Niedzielny trening na Kaszubach
Jak co tydzień zebraliśmy się o 10-tej i ruszyliśmy na wspólny trening. Pogoda dziś nie rozpieszczała, a to za sprawą chłodnego wiatru i mimo że na początku świeciło ładne słońce to odczuwało się przenikliwy chłód.
Pojechaliśmy tę samą trasę co wczoraj czyli Lębork - Łupawa - Czarna Dąbrówka
Ja chciałem dziś zrobić dłuższy trening więc przed Cewicami rozdzieliliśmy się, koledzy pojechali do Lęborka a ja ruszyłem na dalszy trening.
Najpierw pojechałem przez Siemirowice do Smolnik, do tego momentu jechało się bardzo dobrze bo lekko pomagał wiatr, jednak gdy za Smolnikami skręciłem na Gowidlino jazda przez ciągły i zimny wiatr stała się dużo trudniejsza. Pojechałem przez Gowidlino, Sierakowice, Stare Maszyny do Borucina. Na tym odcinku przez prawie cały czas asfalt był w bardzo dobrym stanie że gdyby nie ciągła jazda pod wiatr jechałoby się bardzo przyjemnie. Z Borucina pojechałem w stronę Sulęczyna jednak w Klukowej Hucie zmieniłem plany i pojechałem do Stężycy następnie wzdłuż jeziora przez Zagorzale, Borzestowską Hutę dojechałem do Chmielna. Nigdy nie jechałem jeszcze tej trasy i na pewno nigdy jej już nie pojadę, przez większość trasy asfalt był w fatalnym stanie, a ostatnie 7km to jazda najpierw po kostce a następnie po płytach. Co prawda widoki były bardzo piękne jednak sama trasa wymaga innego roweru niż kolarzówka:) Z Chmielna było już prawie z górki :) w Garczu najpierw chciałem jechać do Sianowa jednak po kilkuset metrach gdy znów zobaczyłem płyty zrezygnowałem z jazdy i pojechałem główną drogą do Sierakowic skąd przez Bukowinę dojechałem do Łebuni a następnie przez Popowo wróciłem do Lęborka.
Podsumowując. Był to mój pierwszy tak długi wyjazd w tym sezonie. Jechało mi się całkiem dobrze ale od jakiegoś 115km zacząłem coraz bardziej odczuwać wiatr który prawie cały czas wiał z przodu, poza tym w planach miałem przejechać jakieś 120-130km i na taki dystans przygotowałem sobie żele, jednak mimo że kilometrów wyszło ponad 40 więcej nie miałem żadnego kryzysu z czego się cieszę. Biorąc pod uwagę że jakieś 60% trasy jechałem pod wiatr z tego dodatkowo jakieś 25km po fatalnym asfalcie gdzie nie przekraczałem 25km/h średnia wyszła całkiem przyzwoita:)
Temperatura:11.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:140 ( 71%), W pionie:884 m
Pojechaliśmy tę samą trasę co wczoraj czyli Lębork - Łupawa - Czarna Dąbrówka
Ja chciałem dziś zrobić dłuższy trening więc przed Cewicami rozdzieliliśmy się, koledzy pojechali do Lęborka a ja ruszyłem na dalszy trening.
Najpierw pojechałem przez Siemirowice do Smolnik, do tego momentu jechało się bardzo dobrze bo lekko pomagał wiatr, jednak gdy za Smolnikami skręciłem na Gowidlino jazda przez ciągły i zimny wiatr stała się dużo trudniejsza. Pojechałem przez Gowidlino, Sierakowice, Stare Maszyny do Borucina. Na tym odcinku przez prawie cały czas asfalt był w bardzo dobrym stanie że gdyby nie ciągła jazda pod wiatr jechałoby się bardzo przyjemnie. Z Borucina pojechałem w stronę Sulęczyna jednak w Klukowej Hucie zmieniłem plany i pojechałem do Stężycy następnie wzdłuż jeziora przez Zagorzale, Borzestowską Hutę dojechałem do Chmielna. Nigdy nie jechałem jeszcze tej trasy i na pewno nigdy jej już nie pojadę, przez większość trasy asfalt był w fatalnym stanie, a ostatnie 7km to jazda najpierw po kostce a następnie po płytach. Co prawda widoki były bardzo piękne jednak sama trasa wymaga innego roweru niż kolarzówka:) Z Chmielna było już prawie z górki :) w Garczu najpierw chciałem jechać do Sianowa jednak po kilkuset metrach gdy znów zobaczyłem płyty zrezygnowałem z jazdy i pojechałem główną drogą do Sierakowic skąd przez Bukowinę dojechałem do Łebuni a następnie przez Popowo wróciłem do Lęborka.
Podsumowując. Był to mój pierwszy tak długi wyjazd w tym sezonie. Jechało mi się całkiem dobrze ale od jakiegoś 115km zacząłem coraz bardziej odczuwać wiatr który prawie cały czas wiał z przodu, poza tym w planach miałem przejechać jakieś 120-130km i na taki dystans przygotowałem sobie żele, jednak mimo że kilometrów wyszło ponad 40 więcej nie miałem żadnego kryzysu z czego się cieszę. Biorąc pod uwagę że jakieś 60% trasy jechałem pod wiatr z tego dodatkowo jakieś 25km po fatalnym asfalcie gdzie nie przekraczałem 25km/h średnia wyszła całkiem przyzwoita:)
Rower:Cicli B Crook
Dane wycieczki:
174.19 km (0.00 km teren), Czas: 05:55 h, Avg:29.44 km/h,
Prędkość maks: 50.08 km/hTemperatura:11.0, HR max:181 ( 92%), HR avg:140 ( 71%), W pionie:884 m